کد خبر : 1675796 | 10 فروردين 1399 ساعت 18:11 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش نشریه اتلتیک

کابوس لیورپول؛ سرنوشت قرمزها در دست 14 تیم

لیگ برتر انگلیس تا 11 اردیبهشت به تعویق افتاد اما مشخص نیست که در آن تاریخ هم امکان شروع مجدد بازی ها وجود داشته باشد.

کابوس لیورپول؛ سرنوشت قرمزها در دست 14 تیم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی لیورپول به مصاف برابر اتلتیکو مادرید بر می گردد. دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در آنفیلد که با برتری 2-3 تیم اسپانیایی همراه شد و مدافع عنوان قهرمانی وداعی تلخ با رقابت ها داشت.

 

 

1486986

 

 

پس از آن به دلیل شیوع گسترده کرونا در انگلیس، لیگ برتر به تعویق افتاد. دو روز پیش برای دومین بار تعویق رقابت ها تمدید شد و قرار است 11 اردیبهشت بار دیگر در این مورد تصمیم گیری شود. الکساندر چفرین رئیس یوفا روز گذشته گفت که اگر امکان برگزاری بازی ها تا ماه ژوئن(تیرماه) وجود نداشته باشد، باید فصل را تمام شده تلقی کرد و با توجه به وضعیت بحرانی اروپا، شاید ادامه فصل جاری امکان پذیر نباشد.

 

طبق ادعای نشریه اتلتیک، در صورتی که کرونا تا ماه ژوئن نیز از بین نرفته باشد، سرنوشت لیگ برتر به تصمیم 14 تیم بستگی خواهد داشت به این ترتیب که اگر از 20 تیم حاضر در لیگ، 14 تیم به لغو شدن لیگ رای بدهند، فصل باطل خواهد شد و لیورپول نمی تواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

پیش از این نایب رئیس وستهام صراحتا خواستار تعطیلی رقابت ها و لغو تمام نتایج این فصل شده بود اما منچستریونایتد اخیرا با انتشار بیانیه ای خواهان ادامه رقابت ها به هر ترتیبی شد.

لیورپول با 25 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی تنها دو برد تا قهرمانی فاصله دارد. 30 سال از آخرین قهرمانی قرمزها در لیگ برتر می گذرد.

 

 

1485945

دیدگاه‌ها