کد خبر : 1675876 | 11 فروردين 1399 ساعت 11:53 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم IOC برای تعویق المپیک ۲۰۲۰ درست بود

«سرگئی بلوگلازوف» کشتی‌گیر پرافتخار روسیه گفت: تصمیم کمیته بین المللی المپیک برای تعویق المپیک 2020 توکیو صحیح بود.

تصمیم IOC برای تعویق المپیک ۲۰۲۰ درست بود

به گزارش "ورزش سه" از مهر، سرگئی بلوگلازوف یکی از پرافتخارترین آزادکاران دنیا در مصاحبه با یک سایت روسی، گفت: تصمیم کمیته بین المللی برای تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو دشوار اما درست بود.البته همه چیز برای برگزاری المپیک آماده بود و ژاپنی ها هزینه های زیادی برای برگزاری این بازی ها انجام دادند اما شیوع ویروس کرونا تبدیل به یک معضل جهانی شده است. من با دوستانم در ژاپن تماس گرفتم و آن ها از این تصمیم ناراحت بودند اما باید بگویم که ژاپنی ها افرادی هستند که می توانند از پس دشواری ها برآیند و مطمئن هستم که می توانند المپیک را در سطح بالایی برگزار کنند.

 

سرگئی بلوگلازوف ۲ مدال طلای المپیک، ۶ مدال طلا و یک مدال نقره جهان و سابقه مربیگری در کشورهای روسیه، آمریکا، ژاپن، سنگاپور و قزاقستان را در کارنامه ورزشی خود دارد و اکنون در دانشگاه میشیگان آمریکا مشغول به آموزش کشتی گیران است.

 

ناظم امینه کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم از کشور سن مارینو و استوان میچیچ کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم از کشور صربستان که در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان با کسب رتبه پنجم سهمیه المپیک را کسب کرده اند، زیر نظر بلوگلازوف تمرینات خود را انجام می دهند.

دیدگاه‌ها