کد خبر : 1675891 | 11 فروردين 1399 ساعت 14:00 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان یونایتد به حفظ پوگبا، به لطف بحران کرونا

میرر می‌گوید با توجه به بحران اقتصادی باشگاه‌ها بر اثر بحران کرونا، منچستریونایتد بیش از پیش مطمئن است که می‌تواند پل پوگبا را در این تیم نگه دارد.

اطمینان یونایتد به حفظ پوگبا، به لطف بحران کرونا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر گزارش داد باشگاه منچستریونایتد این روزها بیش از پیش مطمئن است که می‌تواند پل پوگبا ستاره فرانسوی خود را در اولدترافورد حفظ کند. علت این است که با توجه به بحران مالی باشگاه‌های اروپایی در نتیجه تعطیلی لیگها بر اثر شیوع ویروس کرونا، یونایتد بعید می‌داند که در این شرایط تیمی بتواند مبلغ مورد نظرش برای پوگبا را بپردازد.

 

1488131

 

پل پوگبا که تابستان گذشته هم قصد ترک  یونایتد را داشت بعد از آنکه نتوانست راهی تیم دیگری شود به صراحت گفت که قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند. در فصل جاری مصدومیت باعث شد پوگبا تنها در هشت بازی برای شیاطین سرخ به میدان برود و تا چندی پیش به نظر می‌رسید جدایی او از یونایتد در پایان فصل جاری صد در صد اتفاق خواهد افتاد.

 

اما دو گزینه اصلی پوگبا یعنی رئال مادرید و یوونتوس باید برای خرید او از یونایتد مبالغی بیشتر از 100 میلیون یورو پرداخت کنند و یونایتدی‌ها می‌دانند که در بحران مالی فعلی باشگاه‌ها چنین کاری حتی برای غولهایی مثل رئال مادرید و یوونتوس دشوار خواهد بود. گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که رئال مادرید برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده تا بحران کرونا پشت سر گذاشته شده و تاثیر مالی ناشی از این بحران ارزیابی شود.

 

میرر گزارش می‌دهد از منابع نزدیک به باشگاه یونایتد دریافته که مدیریت این باشگاه این روزها بیش از پیش به حفظ پوگبا امیدوار شده و مطمئن است که می‌تواند او را امسال تابستان هم حفظ کند.

 

دیدگاه‌ها