کد خبر : 1675917 | 11 فروردين 1399 ساعت 16:45 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: اهل رژیم نیستم ولی سالم غذا می‌خورم

مارک آندره‌تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا که در قرنطینه به سر می‌برد ازعادت‌های تغذیه‌ای خود صحبت کرده و می‌گوید طرفدار رژیم غذایی نیست.

تراشتگن: اهل رژیم نیستم ولی سالم غذا می‌خورم

به گزارش "ورزش سه"،  مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی بارسلونا که این روزها در بحبوحه بحران کرونا خانه‌نشین شده و در قرنطینه به سر می‌برد با استفاده از این فرصت با هوادارانش از برنامه تغذیه‌ای خود صحبت کرده و می‌گوید با اینکه طرفدار رژیم‌های غذایی نیست ولی سعی می‌کند همیشه تعادل را در تغذیه حفظ کند.

 

1488164

 

تراشگتن می‌گوید با اینکه باشگاه بارسلونا او و دیگر بازیکنان خود را از خوردن غذا یا محصول غذایی خاصی منع نکرده ولی او سعی می‌کند رژیمی را رعایت کند که بیشتر گیاهی است.

 

دروازه‌بان آلمانی بارسا در این باره گفت:" من خیلی طرفدار رژیم گرفتن نیستم. اما سعی می‌کنم تعادل را در تغذیه رعایت کنم. همه می‌دانند که چه جور تغذیه‌ای سالم است و چه جور غذا خوردنی ناسالم".

 

تراشتگن در ادامه صحبتهایش گفت:" غذای سالم یعنی میوه و سبزیجات تازه و غذاهایی که از آنها تهیه می‌شود. ما سعی می‌کنیم اینطور تغذیه کنیم. ما زیاد میوه و سبزیجات می‌خوریم ولی مراقب هستیم که شکر بیش از حد وارد بدن‌مان نکنیم. البته این رژیم ما خیلی سفت و سخت و 100درصد گیاهی نیست. با اینکه ما از خوردن هیچ نوع غذای خاصی منع نشده‌ایم ولی غذاهایی که می‌خوریم تا حد زیادی شبیه رژیم گیاه‌خواری است".

 

 

دیدگاه‌ها