کد خبر : 1675924 | 11 فروردين 1399 ساعت 16:58 | 61.7K بازدید | 2 دیدگاه

چگونه به ما تردید داشتید؟

جوابیه مسی به اتهامات با طعنه به سران بارسا

لیونل مسی و بازیکنان بارسا در چند روز اخیر تحت فشار زیادی قرار داشتند. گفته می شد که آنها با درخواست سران باشگاه برای کاهش دستمزدشان مخالفند.

جوابیه مسی به اتهامات با طعنه به سران بارسا

به گزارش "ورزش سه"،  لیونل مسی، ستاره بزرگ باشگاه بارسلونا در پاسخ به شایعات و اتهامات اخیر و طی بیانیه ای اعلام کرد او و هم‌تیمی‌هایش در این تیم برای کمک به باشگاه در مواجهه با بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا تا هفتاد درصد از دستمزد خود را دریافت نخواهند کرد.

 

 

1488172

 

 

لالیگا در حال حاضر تا روز 22 اردیبهشت تعلیق شده و با شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد که بعد از این تاریخ هم آغاز به کار  کند. این شرایط باشگاه‌های اسپانیایی را به شدت تحت فشار قرار داده و بحران مالی ناشی از تعطیلی مسابقات حتی غول‌های بزرگی مثل بارسلونا و یوونتوس را هم تحت تاثیر قرار داده است. بارسلونا اخیرا اعلام کرده بود در این مدت تعلیق رقابتها تمهیداتی برای کاهش از هزینه‌های خود در دستور کار قرار داده است.

 

حالا مسی با انتشار پستی در حساب اینستاگرام خود به زبان اسپانیایی تایید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش موافقت کرده‌اند برای کمک به باشگاه از بخش عمده‌ای از دستمزد خود صرف‌نظر کنند تا پرسنل و کارکنان غیر ورزشی باشگاه امنیت شغلی داشته و نگران از دست دادن شغل‌های خود نشوند.

 

1488171

 

 

در پست اینستاگرامی مسی چنین آمده:« خیلی چیزها نوشته شده و بحث هایی در مورد مبالغ دریافتی ما بازیکنان تیم اول در این مقطع بحرانی منتشر کرده اند. پیش از هر چیزی می خواهیم روشن کنیم که خواست ما همواره کاهش دستمزدها بوده؛ چرا که کاملا درک می کنیم که در شرایطی خاص قرار داریم و ما بازیکنان همواره اولین نفراتی هستیم که به باشگاه زمانی که از ما درخواست کمک می کند، پاسخ مثبت می دهیم. اینکار را قبلا و در زمانی هایی که نیاز بوده نیز انجام داده ایم.

به همین دلیل شگفت زده شدیم از اینکه برخی خواستند ما را زیر سوال ببرند و تحت فشار قرار بدهند. آن هم برای کاری که هرگز مشکلی برای انجامش نداشتیم و اگر تاخیر چند روزه ای هم ایجاد شد، به این دلیل بود که به دنبال بهترین راهکار بودیم. راهکاری که بتواند به باشگاه و کارکنانی که این روزها دچار سختی شده اند، کمک کند. به همین دلیل هم تا به اینجا اظهارنظری رسمی نداشتیم.

از طرف ما، حالا لحظه ای است که باید اعلام کنیم با کاهش 70 درصد دریافتی های مان تا زمانی که این شرایط خاص ادامه داشته باشد، موافق هستیم و همچنین کمک خواهیم کرد که کارکنان و پرسنل غیر ورزشی باشگاه، 100 درصد دستمزدشان را در این دوران دریافت کنند.

دوست داریم به تمام خانواده هایی که در این مقطع افرادی را از دست داده اند و کسانی که بیمار هستند و شرایط سختی را پشت سر می گذارند، دلگرمی بدهیم. برای همه کسانی که این روزها در قرنطینه خانگی هستند نیز آرزوی سلامتی می کنیم. خیلی زود از این شرایط خارج خواهیم شد و این با اتحاد و همبستگی ممکم خواهد شد. زنده باد بارسا و کاتالونیا.»

 

دیگر  بازیکنان بارسلونا از جمله لوئیس سوارز هم با انتشار بیانیه‌های مشابه نشان دادند که از این بابت بین بازیکنان بلوگرانا هماهنگی و همدلی وجود دارد.

 

 

1473869

دیدگاه‌ها