کد خبر : 1675927 | 11 فروردين 1399 ساعت 16:40 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس از ابتدای فصل گل محمدی را می خواست

خلیلی: بدهی به شهرخودرو حاصل کار مدیر فوتبالی است

سرپرست سابق پرسپولیس معتقد است که این باشگاه در حال حاضر به مدیری نیاز دارد که بتواند از نظر اقتصادی پرسپولیس را از بحران بیرون بیاورد.

خلیلی: بدهی به شهرخودرو حاصل کار مدیر فوتبالی است

به گزارش" ورزش سه" محسن خلیلی که بعد از حضور محمدحسن انصاری فرد کماکان به عنوان سرپرست تیم با پرسپولیس کار می کرد ، قبل از جدایی کالدرون جای خودش را به افشین پیروانی داد. این اتفاق هم در یک شرایط عجیب رخ داد و در حالی که همراه بازیکنان در سفره خانه ای نشسته بود ، در باشگاه حکم سرپرستی افشین پیروانی امضا شد. با این وجود انصاری فرد هم خیلی در پرسپولیس دوام نیاورد و در روزهایی که باشگاه با مشکلات سنگین بدهی مواجه است از سمت خود استعفا داد. 


مهاجم سابق پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر هفتم ، در برنامه نوروز فوتبالی تلویزیون با لحنی انتقاد آمیز نسبت به عملکرد مدیر سابق باشگاه صحبت کرد. او درباره اینکه فرهاد حمیداوی اعلام کرده مبلغ انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس 6 میلیارد تومان بوده و این باشگاه هنوز چهار و نیم میلیارد بابت چک های برگشتی به شهرخودرو بدهکار است گفت:" یحیی  گل محمدی یکی از بهترین مربیان حال حاضر ایران است و در هر تیمی کار کرده موفق بوده است. تجربه و رزومه خوب گل محمدی و همچنین نتایجی که گرفته –او در هر سال جزو 5 تیم بالای جدول بوده است-  باعث شده که پرسپولیس به دنبال جذب او باشد. یحیی دوست صمیمی من است،او را سال ها است می شناسم ، در کنار کار فنی اش ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان می گیرد و این خیلی به موفقیت هایش کمک می کند."

 

1383476


او افزود:"  این چک ها و این مبالغ به نظر دردناک است و من اگر یحیی می رفت و به جای او کس دیگری هم می آمد همین را می گفتم. همه می گویند در فوتبال ما مدیران فوتبالی باید سر کار باشند اما این اشتباه را یک مدیرفوتبالی کرد. من فکر می کنم ما باید مدیری داشته باشیم که مدیراقتصادی باشد که بتواند از این نظر به پرسپولیس کمک کند. وقتی باشگاه این همه بدهی و مشکلات اقتصادی دارد باید خرجش را کم کند؛ شاید اگر کالدرون حفظ می شد یا با او تعامل می شد و پولش را به موقع می دادند خیلی ضررهای کمتری متوجه باشگاه می شد. "


خلیلی همچنین گفت:" خیلی خوب است که گل محمدی به پرسپولیس آمده است. باشگاه در ابتدای فصل هم  او را می خواست و مذاکره هم با یحیی داشت اما مدیرعامل شهرخودرو در آن زمان رضایت نداد. شاید زرنگی حمیداوی بوده که در این زمان توانسته با یک مبلغ بالا این انتقال را به نفع باشگاهش انجام بدهد."


سرپرست سابق پرسپولیس گفت:"در شرایط فعلی تیم به آرامش اقتصادی نیاز دارد. پرسپولیس در هیات مدیره اش دارد آدم هایی که بتوانند مشکلات اقتصادی این تیم را حل کنند. یکی از آن ها آقای مهرداد هاشمی است. من ایشان را می شناسم و شش سال در سایپا با ایشان کار کردیم. ایشان هم از نظر اقتصادی قوی است و هم از نظر مدیریت."

دیدگاه‌ها