کد خبر : 1675935 | 11 فروردين 1399 ساعت 17:17 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانع جدید یوفا برای اتمام لیگ های اروپایی

اتحادیه فوتبال اروپا در مورد زمان پایان لیگ ها دخالتی نمی کند ولی تاریخی را برای اعلام تیم هایی که سهمیه کسب کرده اند، اعلام خواهد کرد.

مانع جدید یوفا برای اتمام لیگ های اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، تمام لیگ های معتبر اروپایی به دلیل شیوع کرونا تعطیل هستند و هنوز مشخص نیست که ادامه بازی ها از چه زمانی خواهد بود.

دو روز پیش رئیس یوفا در یک نشست خبری گفت که اگر بازی ها تا انتهای ژوئن از سر گرفته نشوند، فصل را باید تمام شده تلقی کرد. 

 

 

Uva: "Lavoriamo per salvare tutto" | Pagine Romaniste

 

 

میکله اووا نایب رئیس یوفا امروز در مصاحبه با مدیاست تایید کرد که یوفا در چگونگی تمام شدن فصل لیگ های اروپایی دخالتی نخواهد کرد ولی همچنین عنوان داشت که تاریخی را برای معرفی تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان و لیگ اروپا تعیین می کند.

اووا گفت:« یوفا در کار لیگ ها دخالت نخواهد کرد. هر کشوری مختار است که در هر زمانی که بخواهد لیگ را به اتمام برساند(با تعیین قهرمان و تیم های سقوط کننده) یا آن را نیمه تمام اعلام کند ولی ما قطعا یک تاریخ معینی را در نظر خواهیم گرفت تا هر کشور، تیم هایی که کسب سهمیه کرده اند را معرفی کند.»

 

 

1488168

 

 

در یوفا 55 کشور عضو هستند و هر کشور برنامه خاص خود را برای ادامه لیگ در نظر دارند که این کار را بسیار پیچیده می کند. برای مثال روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اخیرا تاکید کرد که لالیگا هر طور شده باید به اتمام برسد؛ خواه در ماه سپتامبر(شهریور). این در حالی است که یوفا احتمالا در اوایل تابستان از اسپانیا فهرست تیم هایی که سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را کسب کرده اند را درخواست خواهد کرد.

شرایط برای دیگر لیگ های معتبر اروپا هم یکسان است و آنها باید مشخص کنند که لیگ ادامه داشته باشد یا بر اساس رده بندی فعلی، فهرست خود را به یوفا ارائه دهند.

 

دیدگاه‌ها