کد خبر : 1675938 | 11 فروردين 1399 ساعت 17:41 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب محبوب مورینیو با غایبان بزرگ

ژوزه مورینیو یازده بازیکن را به عنوان بهترین بازیکنانی که با آنها کار کرده است، معرفی کرد.

تیم منتخب محبوب مورینیو با غایبان بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام تیم منتخب بازیکنانی که با آنها کار کرده است را اعلام کرد. او در پاسخ به تقاضای منچستر اونینگ نیوز، یازده بازیکن که بیشترشان متعلق به چلسی هستند را تیم منتخب محبوب خود اعلام کرد.

مورینیو سابقه هدایت پورتو، اینتر، رئال مادرید، چلسی(دو مقطع)، منچستریونایتد و تاتنهام را دارد و در تیم منتخب او نام هشت بازیکن چلسی به چشم می خورد.

 

 

1486359

 

 

در این تیم نام هیچ بازیکنی از پورتو، منچستریونایتد و تاتنهام دیده نمی شود. از رئال تحت هدایت مورینیو تنها رونالدو و مسوت اوزیل و از اینتر نیز تنها خاویر زانتی انتخاب شده اند؛ در حالی که او با اینتر به سه گانه رسید، با پورتو در سال 2004 فاتح لیگ قهرمانان شد و با رئال نیز رکورد بیشترین امتیاز و بیشترین گل زده در تاریخ لالیگا را سال 2012 به ثبت رساند.

غیبت بازیکنانی چون زلاتان، وسلی اسنایدر، سرخیو راموس، ژابی آلونسو، پوگبا، ایکر کاسیاس، ساموئل اتوئو و هری کین در این فهرست، در نوع خود جالب توجه است.

 

 

Premier League History - 2005/06 Season Review

 

 

تیم منتخب بهترین بازیکنانی که زیر نظر مورینیو کار کرده اند، از نگاه مربی پرتغالی: پتر چک، خاویر زانتی، جان تری، ریکاردو کاروالیو، ویلیام گالاس، ماکله له، مسوت اوزیل، لمپارد، ادن هازارد، دیدیه دروگبا، کریستیانو رونالدو.

 

دیدگاه‌ها