کد خبر : 1675948 | 11 فروردين 1399 ساعت 19:21 | 30.9K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

پشت پرده کنایه سنگین بنزما به ستاره چلسی

کریم بنزما ستاره رئال شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی به مقایسه خود با اولیویه ژیرو پرداخت.

پشت پرده کنایه سنگین بنزما به ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بین کریم بنزما و اولیویه ژیرو هرگز رابطه خوبی وجود نداشته و این یک مساله جدید نیست. اتفاقی که روز گذشته به اوج رسید و کریم بنزما در مقایسه خود و ژیرو مثال عجیبی زد.

بنزما که در یک ویدیوی لایو اینستاگرامی صحبت می‌کرد، در میانه صحبت هایش به موضوع رقابتش با ژیرو پرداخت و گفت:« ماشین فرمول یک را که نباید با ماشین کارتینگ مقایسه کرد. بله، من می‌دانم که ماشین فرمول یک هستم.»

بنزما در ادامه صحبت هایش به صورت صریح‌تر به طعنه زدن به سبک بازی ژیرو پرداخت و گفت:« از اینها گذشته همه از نوع بازی او خوش‌شان می‌آید؟ نمی‌دانم.»

 

 

1488070

 

 

همه چیز به 4 سال پیش بر می گردد؛ زمانی که بنزما به دلیل اتهام اخاذی از متئو والبوئنا دادگاهی شد. اتفاقی که باعث کنار گذاشته شدن او از فهرست تیم ملی فرانسه برای یورو 2016 شد. ژیرو در واکنش به این اتفاق گفت که به آن فکر نمی کند و بهتر است دخالت نکند. بر خلاف بسیاری از ملی پوشان فرانسه او موضعی کاملا خنثی از خود نشان داد. 

یک سال بعد، پس از درخشش کریم بنزما در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در زمین اتلتیکو و دریبل معروفش که در نهایت به گل ایسکو منجر شد، یکی از دوستان کریم در صفحه اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد که ستاره رئال را در حال دریبل زدن دیدیه دشان(سرمربی)، والس(نخست وزیر فرانسه) و ژیرو نشان می داد. بنزما با لایک کردن این پست خبرساز شد تا نشان دهد با هیچکدام از افراد داخل عکس، رابطه خوبی ندارد.

مساله اصلی اما  اینجاست که بنزما و ژیرو هم پست هستند و هر دو رقیب یکدیگر در تیم ملی محسوب می شدند. بنزما بازیکن فیکس خروس ها بود و ژیرو هم نیمکت نشین ولی اتفاقی که برای بنزما پیش آمد، بیش از همه به نفع ژیرو تمام شد و او توانست در غیاب رقیب بزرگ خود، جایگاه مطمئن تری در تیم ملی پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها