کد خبر : 1675980 | 12 فروردين 1399 ساعت 00:35 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسپورت و موندودپورتیوو

واکنش رئیس بارسلونا به بیانیه اینستاگرامی مسی

لیونل مسی امروز در بیانیه ای که در اینستاگرام خود منتشر کرد رضایت خود و دیگر بازیکنان بارسا برای کاهش 70 درصدی دستمزد را اعلام داشت.

واکنش رئیس بارسلونا به بیانیه اینستاگرامی مسی

به گزارش"ورزش سه"، لئو مسی در این بیانیه کنایه ای هم به برخی افراد داخل باشگاه زد و گفت که از تردید آنها شگفت زده شده است. مسی گفت که از ابتدا مشکلی برای کاهش دستمزد نداشت و اگر در این زمینه تاخیر داشتند، به علت پیدا کردن یک راهکار درست بود تا کارمندان باشگاه بتوانند 100 درصد دستمزد خود را در طول دوران تعطیلی رقابت ها دریافت کنند.

 

 

1488227

 

 

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با اسپورت و موندودپورتیوو گفت:« مسی از روز اول به من گفت که باید دستمزدها را کاهش داد. همچنین بازیکنان متعهد شدند که 2 درصد دستمزدشان را نیز به کارکنان باشگاه اختصاص دهند تا در این روزهای خاص بتوانند تمام دستمزدشان را دریافت کنند.»

 

بارتومئو در ادامه گفت:« این پیشنهاد از طرف مسی و یکی دیگر از کاپیتان های تیم ارائه شد. این حرکت، نشانه تعهد بازیکنان به باشگاه است. دوست داشتم که بین ما و بازیکنان توافق کامل باشد؛ در حالی که می توانستم طبق قانون و یک طرفه نیز این کار را انجام دهم. توافق اما بهترین راه ممکن بود.»

 

 

1488172

 

 

بارتومئو در مورد گلایه های مسی گفتمسی از حرف برخی افراد داخل و بیرون باشگاه که اطلاعات لازم را نداشتند، دلخور شده است. در این مورد تنها من و اسکار گرائو(مدیر اجرایی) با بازیکنان صحبت کردیم و شخص دیگری اطلاع نداشت. ما در این مورد با هیچکس صحبت نکرده بودیم.»

 

شرایط اقتصادی باشگاه:« کاهش دستمزد بازیکنان تیم اول، در ماه 14 میلیون یورو خالص و دیگر تیم های باشگاه، دو میلیون یورو خالص برای باشگاه ذخیره می کند. دیگر نمی توان به 1050 میلیون یورو درآمدی که پیش از این وعده داده بودیم، دست یافت ولی تا ماه فوریه، حتی فراتر از حد تصورات مان پیش می رفتیم.»

 

بارتومئو در مورد احتمال انتخابات زودهنگام ریاست باشگاه گفت:« امسال غیرممکن است. سال بعد و زمانش که برسد، انتخابات برگزار خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها