کد خبر : 1675986 | 12 فروردين 1399 ساعت 01:30 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل مالی نداریم؛

پرتابگران دیسک ایران در بلاروس: ویزایمان را تمدید نمی‌کنند

دو پرتابگر دیسک ایران که در اردوی بلاروس هستند، می‌گویند مشکل مالی ندارند و تمام مبلغ مورد نیاز اردوی خود را از فدراسیون دریافت کرده‌اند.

پرتابگران دیسک ایران در بلاروس: ویزایمان را تمدید نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا و محدود شدن پروازهای بین‌المللی امکان ارسال ارز برای دوومیدانی‌کارانی که در اردوی برون مرزی به سر می‌برند، ندارند، در نتیجه آنها باید از ارزی که قبلا برایشان ارسال شده است، استفاده کنند.



حسین رسولی و بهنام شیری، دو پرتابگر دیسک ایران که در بلاروس تمرین می‌کنند به صحبت‌های معتمدی واکنش نشان دادند واعلام کردند که سه قسط ارز برای سه ماه اردوی خود را دریافت کرده‌اند و مشکلی ندارند.



رسولی بیان کرد: ما سه ماه در بلاروس بودیم، هزینه دو ماه را دریافت کرده بودیم و هفته قبل هم پول ماه آخر را دریافت کردیم، آقای مبینی(سرپرست فدراسیون دوومیدانی) از روزی که به فدراسیون آمده هر روز با ما تماس می‌گیرد و پیگیر کارهایمان است. پول را هم سریع برایمان فرستاد چون نمی‌خواست که دچار مشکل شویم حتی نظرش این بود که اگر نتوانستیم اینجا تمرین کنیم یک مربی برایمان به ایران بیاورد تا زحمت‌هایمان هدر نرود.



او در ادامه گفت: من و بهنام شیری مبلغ کاملی که فدراسیون قرار بود برای سه ماه پرداخت کند را دریافت کرده‌ایم و از آقای مبینی تشکر می‌کنیم که دلسوزانه پیگیر کارهایمان بوده‌اند.

 

این پرتابگر دیسک ایران در مورد روند تمرینات‌شان در بلاروس گفت: پیشرفت خوبی داشته‌ایم و مربی‌مان خیلی راضی است و می‌گوید حتما سهمیه المپیک کسب می‌کنید، الان هم که المپیک یک سال عقب افتاده مربی مان می‌گوید کسب مدال در این بازی‌ها برایتان دور از دسترس نیست.

 

شیری نیز  صحبت‌های رسولی را تایید کرد و گفت: ما پول ماه آخرمان را گرفته‌ایم و از روزی که آقای مبینی به فدراسیون آمده،  پیگیر کارهایمان است. 

 

این دو ورزشکار اعلام کردند که به دلیل شیوع کرونا امکان مسابقه در بلاروس را ندارند چرا که وزارت ورزش این کشور به ورزشکاران غیر بلاروسی اجازه شرکت در مسابقات را نمی‌دهد با این حال کرونا در این کشور شیوع زیادی پیدا نکرده و هنوز مشغول تمرین هستند. 

 

آنها تمدید نشدن ویزایشان را تنها مشکل خود دانستند و گفتند که ۲۳ فروردین دوره سه ماهه اردو و مهلت ویزای‌شان به پایان می‌رسد و باید به ایران برگردند بنابراین اکنون به دنبال تهیه بلیت برگشت هستند. 

دیدگاه‌ها