کد خبر : 1676021 | 12 فروردين 1399 ساعت 13:50 | 54.1K بازدید | 1 دیدگاه

کشف شعبه دوم تراکتور در لیگ بلاروس!

در روزهای کرونایی مشخص شده یک تیم تحت عنوان تراکتور با لوگویی کاملا شبیه به نماینده ایران در لیگ بلاروس فعالیت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف را تعطیل کرده است، در کشور بلاروس اما رقابت ها طبق برنامه انجام می شود و این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته است.


از این رو اخبار لیگ بلاروس در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته و یکی از اخبار مربوط به کشف تیمی در این کشور با نام تراکتور است. تیمی که لوگوی آن نیز شباهت زیادی به تراکتور وطنی خودمان دارد و الان در لیگ دسته دوم بلاروس فعالیت می کند.

 

1488275


تیم تراکتور مینسک بلاروس در سال 1947 به عنوان یک بخش ورزشی برای کارگران ساختمانی و بعدا برای کارخانه های شخصی تاسیس شد. این باشگاه یکسال بعد از تاسیس عنوان قهرمانی لیگ بلاروس را به دست آورد و به فعالیت هایش ادامه داد. با فعل و انفعالات رخ داده در سال 2002 باشگاه تراکتور مینسک با باشگاه دیگری به نام ترودویه ادغام شدند و تحت نام ریپو مینسک به فعالیت هایشان ادامه دادند اما 13 سال بعد در سال 2015 مسئولان دوباشگاه به اختلاف خوردند تا تراکتور مینسک دوباره برگشت داده شود و فعالیتش را با همین نام در لیگ دسته دوم بلاروس آغاز کند.


نکته قابل توجه درباره تیم تراکتور بلاروس شبیه بودن لوگوی این تیم به تراکتور ایران است. آنها که مانند تیم تبریزی مالکیت خصوصی دارند با پیراهن های قرمز و سبز رنگ در رقابت ها حاضر می شوند و در لوگویشان نیز تصویر یک تراکتور دیده می شود.


بی تردید کشف شعبه دوم تراکتور در کشوری دیگر مساله جالبی است. اتفاقی که برگزاری لیگ بلاروس به عنوان تنها کشوری که در روزهای کرونایی مسابقاتش را تعطیل نکرده، آن را مشخص کرده و بی تردید هواداران آذری فوتبال ایران هم از این اتفاق استقبال می کنند.

دیدگاه‌ها