کد خبر : 1676040 | 12 فروردين 1399 ساعت 16:00 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو: به احترام کشته‌های کرونا، لیگ ادامه پیدا کند

مدیر ورزشی لاتزیو می‌گوید لغو کامل فصل سری آ یک فاجعه خواهد بود و باشگاه‌های ایتالیایی باید به احترام کسانی که بر اثر کرونا جان‌شان را از دست داده‌اند به فوتبال بازی کردن ادامه دهند.

لاتزیو: به احترام کشته‌های کرونا، لیگ ادامه پیدا کند

به گزارش "ورزش سه"، ایگلی تاره مدیر ورزشی باشگاه لاتزیو می‌گوید درصورتیکه فصل جاری سری آ به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به کلی تعطیل شده و ادامه پیدا نکند، این برای فوتبال ایتالیا یک فاجعه خواهد بود. تاره همچنین مدعی است که تیمهای ایتالیایی به  احترام درگذشتگان کرونا باید به فوتبال بازی کردن ادامه دهند.

 

1488306

 

لیگ فوتبال سری آ در ایتالیا بعد از شیوع بسیار گسترده ویروس در این کشور تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده و بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌های مختلف در این کشور بر اساس دستورات و قوانین اعلام شده از سوی مقامات حکومتی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. ایتالیا در حال حاضر بیش از هر کشور دیگری در دنیا از ویروس کرونا آسیب دیده و 11591 نفر تا کنون در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

 

برخی در ایتالیا می‌گویند با اینکه سیزده هفته دیگر از لیگ سری آ باقی مانده ولی اگر تا چند هفته دیگر شرایط در این  کشور بهبود پیدا نکند، فصل جاری این لیگ باید به کلی لغو شده و تیمها در انتظار شروع فصل آینده باشند.

 

اما تاره، مدیر ورزشی باشگاه لاتزیو که تیمش یکی ازشانس‌های اصلی قهرمانی این  فصل به  حساب می‌آمد در گفتگو با شبکه اشپورت1 در این باره گفت:" فصل باید کامل شود. لیگ سری آ باید به احترام درگذشتگان و همه هواداران ادامه پیدا کند. هنوز وقت آن نیست که بشود درباره لغو کامل تصمیم گرفت. تعداد مبتلایان به ویروس در حال کاهش است و قطع کردن فصل منصفانه نیست".

 

1488305

 

مدیر ورزشی لاتزیو در ادامه صحبتهایش گفت:" ما با تمام توان‌مان سعی می‌کنیم مانع از تعطیلی کامل فصل شویم. در ایتالیا 75درصد باشگاه‌ها بودجه خود را از حق پخش تلویزیونی تامین می‌کنند و اگر این درآمد وجود نداشته باشد برای فوتبال ایتالیا فاجعه خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها