کد خبر : 1676044 | 12 فروردين 1399 ساعت 16:45 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

گری لینه‌کر

هری کین حق دارد از تاتنهام برود

گری لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس و تاتنهام می‌گوید هری کین، کاپیتان این تیم نباید به دلیل صداقت خود مورد انتقاد قرار بگیرد.

هری کین حق دارد از تاتنهام برود

به گزارش "ورزش سه"، گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه تاتنهام با حمایت از هری کین، مهاجم و کاپیتان فعلی باشگاه که اخیرا اعلام کرده بود ممکن است برای رسیدن به آرزوها و جاه‌طلبی‌هایش باشگاه را ترک کند، می‌گوید موضع هری کین درباره جدایی‌اش از باشگاه قابل درک است و او نباید به خاطر اینکه با هواداران صادق بوده مورد انتقاد قرار بگیرد.

 

هری کین ساخته و پرداخته باشگاه تاتنهام است و در هفت سالی که در تیم بزرگسالان باشگاه بازی می‌کند نقش مهمی در بهبود شرایط اسپرز بازی کرده. تاتنهام با هری کین موفق شده هر ساله در بین چهار تیم اول لیگ برتر حضور داشته باشد و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. کین 26ساله برای اسپرز 278 بازی انجام داده و 181 گل به ثمر رسانده و با پیراهن این تیم نام خود را به عنوان یکی از خطرناک‌ترین مهاجمین مرکزی اروپا مطرح کرده است.

 

1488309

 

هری کین این هفته در گفتگوی لایو اینستاگرامی با جیمی ردنپ هواداران تاتنهام را شوکه کرده و گفت اگر زمانی برسد که احساس کند تاتنهام در مسیر درست حرکت نمی‌کند برای رسیدن به آرزوهایش ممکن است این تیم را ترک کند. اظهاراتی که هواداران تاتنهام را از او خشمگین کرده است.

 

اما لینه‌کر با حمایت از هری کین گفت:" حرفهای او قابل درک است. او فوتبالیستی در کلاس جهانی است و یکی از بهترین مهاجمین حال حاضر دنیا است. برای همین شکی نیست که او از شرایط فعلی تاتنهام واقعا عصبانی است".

 

لینه‌کر در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" هری کین واقعا صادق بوده، مگر نه؟ او می‌گوید اگر تاتنهام نتواند جام بدست بیاورد... چون هر فوتبالیستی می‌خواهد در دوران فوتبالی‌اش به افتخار و جام قهرمانی برسد. خود من در دوران فوتبالی‌ام جام زیادی بدست نیاوردم. ولی اینکه بازیکنی در سطح هری کین در طول دوران فوتبالی‌اش نتواند هیچ جام یا افتخاری بدست بیاورد اصلا قابل قبول نیست. کسی نمی‌تواند به خاطر این طرز فکر از او خیلی انتقاد کند. او مدتها است در این باشگاه بوده و برای اسپرز عالی کار کرده".

 

دیدگاه‌ها