کد خبر : 1676070 | 12 فروردين 1399 ساعت 18:54 | 69.3K بازدید | 5 دیدگاه

آزمون در ناپولی؛چقدر امکان پذیر است؟

دیه‌گو کاستا، یوویچ و حتی زلاتان رقبای سردار!

ماجرای جدایی مهاجم لهستانی ناپولی باعث شد خبر علاقه این باشگاه به جذب سردار آزمون ستاره خط حمله تیم‌ملی ایران منتشر شود اما رقابت نقل و انتقالاتی ممکن است اتفاقات متفاوتی را رقم بزند.

دیه‌گو کاستا، یوویچ و حتی زلاتان رقبای سردار!

به گزارش"ورزش سه" آرکادیوش میلیک بازیکن مورد  علاقه دیه گو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید است و این مربی برای به دست آوردن این مهاجم 186 سانتیمتری می خواهد پیشنهادات جذابی را به ناپولی ارائه کند؛ کالچو مرکاتو امروز در این رابطه نوشت :" همه چیز به تصمیم میلیک بستگی دارد اینکه او بخواهد در ایتالیا بماند یا فوتبالش را در خارج از ایتالیا ادامه بدهد."


میلان یکی از گزینه ها است و می تواند در حالی که هیچ رقیب داخلی قدرتمندی ندارد این بازیکن را به خدمت بگیرد اما اگر میلیک به دنبال تغییر فضای فوتبال باشد آن وقت اتلتیکو مادرید با دست پر آماده است. میلیک بازیکن محبوب دیه گو سیمئونه است و از طرفی سرمربی آرژانتینی اتلتیکو تمایل دارد تا به همکاری سه ساله اش با دیه گو کاستا پایان بدهد. هرچند مهاجم برزیلی-اسپانیایی با زدن 44 گل در لالیگا و 10 گل در لیگ قهرمانان  عملکرد مثبتی برای این تیم داشته است.

 

زلاتان ایبراهیموویچ


با این وجود باشگاه اسپانیایی چند بازیکن را برای اینکه بتواند میلیک را به مادرید ببرد برای ارائه در نظر گرفته است؛ علاوه بر دیه گو کاستا ، شیمه ورسایکو مدافع راست کروات که سابقه بازی در فوتبال ایتالیا و تیم های جنوا، ساسولو و اینتر را دارد و همچنین سانتیاگو آریاس مدافع راست کلمبیایی که کریستیانو جیونتولی مدیرورزشی ناپولی از زمانی که این بازیکن در پی اس وی آیندهوون بازی می کرد او را زیر نظر داشته است, گزینه های بعدی هستند.

 


رقبای سردار 


با اضافه شدن دیه گو کاستا به گزینه های جانشینی میلیک ، حالا سردار آزمون یک رقیب جدی دیگر دارد. پیش از این رسانه های ایتالیایی از علاقه ناپولی به خرید لورن مورن مهاجم تیم بتیس و لوکا یوویچ مهاجم تیم رئال مادرید برای جانشینی میلیک خبر داده اند اما به نظر می رسد گتوزو و جیونتولی کماکان ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ را به عنوان یک گزینه اصلی زیر نظر دارند و شاید این بار او از روسیه به ایتالیا برود. سردار در سال 2017 از لازیو پیشنهاد داشت اما ترجیح داد فوتبالش را در روسیه ادامه بدهد.

 

لوکا یوویچ مهاجم تیم رئال مادرید


اما آیا در میان این رقبای سرشناس و باتجربه سردار آزمون شانس زیادی برای رسیدن به پیراهن تیم رده ششم سری آ ایتالیا دارد؟ نگاهی به کارنامه ستاره ایرانی تیم زنیت و مقایسه آن با عملکرد دیگر رقبایش نشان می دهد که سردار شرایط اینکه اصلی ترین گزینه ناپولی باشد را دارد. او در میان گزینه ها بیشترین شباهت را به میلیک دارد؛ 25 ساله است و یک سال از میلیک کوچکتر است ، هر دو قدشان 186 سانتیمتر است. سردار در 29 بازی 14 گل زده و میلیک در 22 بازی 12 گل با این تفاوت که سردار 9 پاس گل هم داده است. 


اما شرایط برای دیه گو کاستای باتجربه متفاوت است؛ او 31 ساله است و در این فصل در 19 بازی 2 گل زده و سه پاس گل هم داده است. البته که می توان در نظر گرفت که او در لالیگا و اتلتیکو بازی می کرده است مثل لوکا یوویچ صرب که در رئال مادرید در مجموع در 24 بازی به میدان رفت ، 2 گل زد و 2 پاس  گل داد. او 23 ساله است و دو سال از سردار کوچکتر است ، قدرتی از سردار است اما توانایی های تکنیکی و گلزنی مهاجم ایرانی بالاتر است. 

 

دیه گو کاستا


در میان گزینه های دیگر شاید لورن مورون اسپانیایی که در تیم بتیس بازی می کند یک رقیب جدی باشد. این مهاجم 26 ساله و 186 سانتیمتری در این فصل در 29 بازی 11 گل زده و 3 پاس گل هم داده است. با این وجود به نظر می رسد کماکان سردار آزمون جذاب ترین گزینه برای حضور در ناپولی باشد و این را از علاقمندی رسانه های ایتالیایی و توجهی که به مهاجم تیم ملی ایران دارند می توان فهمید. شاید پروژه حضور سردار در ایتالیا که در سال 2017 کلید خورده بود امسال محقق شود؛ اگر ناپولی نشد شاید لاتزیو.

 

دیدگاه‌ها