کد خبر : 1676101 | 13 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه آرژانتینی، امیدوار به بازگشت آگوئرو

سرمربی باشگاه آرژانتینی ایندیپندینته می‌گوید امیدوار است سرخیو آگوئرو، ستاره منچسترسیتی به این تیم آرژانتینی که تیم دوران جوانی او است برگردد.

باشگاه آرژانتینی، امیدوار به بازگشت آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پوسینری، سرمربی باشگاه آرژانتینی ایندیپندینته می‌گوید او و این باشگاه امیدوارند که سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی به این باشگاه که باشگاه دوران جوانی‌اش بوده بازگردد.

 

آگوئرو دست‌پرورده باشگاه ایندیپندینته است و از آکادمی جوانان این باشگاه فارغ‌التحصیل شده است. او بعد از درخشش در ایندیپندینته در سال 2006 به اروپا رفته و به اتلتیکو مادرید پیوست. آگوئرو پنج سال بعد از آن راهی انگلیس و منچسترسیتی شد و تا امروز با پیراهن این تیم انگلیسی بازی می‌کند.

 

1488361

 

پوسینری که در حال حاضر هدایت ایندیپندینته را به عهده دارد در گذشته در این تیم همبازی آگوئرو بوده. او حالا می‌گوید خواهان بازگشت آگوئرو است و خودش و باشگاهش امیدوارند که این اتفاق بیفتد.

 

سرمربی ایندیپندینته در گفتگو با یک رادیوی آرژانتینی در این باره گفت:" من با سرخیو آگوئرو و لوکاس بیلیا رابطه خیلی نزدیکی دارم. من و آنها در گذشته هم‌تیمی و رفیق بودیم و من به مسیری که آنها بعدا در تیم ملی آرژانتین و در اروپا پیش گرفتند افتخار می‌کنم. اگر آنها همین فردا برگردند و در این تیم بازی کنند برای من واقعا لذت‌بخش خواهد بود. ما امیدواریم در آینده بتوانیم روی آنها حساب کنیم".

 

سرخیو آگوئرو که قراردادش با سیتی تا سال 2021 ادامه دارد پیش از این اعلام کرده بود که مایل به بازگشت به ایندیپندینته است. او در یک مصاحبه گفته بود:" من همیشه به دنبال بازگشت به آرژانتین هستم. می‌دانم هواداران ایندیپندینته چه می‌خواهند ولی من با سیتی قرارداد دارم و سعی می‌کنم روی این دو سالی که باقی مانده تمرکز کنم".

 

دیدگاه‌ها