کد خبر : 1676121 | 13 فروردين 1399 ساعت 12:00 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرقت ترسناک از خانه ستاره سابق چلسی و آرسنال

خانه اشلی کول، ستاره سابق تیم های چلسی و آرسنال مورد حمله سارقان قرار گرفته است.

سرقت ترسناک از خانه ستاره سابق چلسی و آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، گروهی از سارقان که با نقاب صورت خود را پوشانده بودند، خانه ستاره سابق تیم‌های آرسنال و چلسی یعنی اشلی کول را مورد حمله قرار دادند. از طرفی گفته می‌شود که سارقان همه جواهرات موجود در خانه کول را به سرقت برده‌اند. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که سارقان با لباس های مخصوص و در حالی که صورت خود را استتار کرده بودند، از در پشتی ساختمان وارد شده‌ و دست به این سرقت زده اند‌.

 

یک منبع آگاه در این باره گفت: "این یک تجربه وحشتناک بود. سارقان بسیار حرفه ای به نظر می رسیدند و دقیقاً می دانستند که چه کاری انجام می دهند. آنها به طور قطع با برنامه‌ریزی قبلی خانه اشلی کول را هدف قرار داده اند. "

 

 

1488381

 

 

از سمت دیگر نشریه سان انگلیس مدعی شده که سارقان بعد از ورود به خانه شدیداً اشلی کول را تهدید کرده و او را به صندلی بسته اند. با این وجود چنین اظهار نظری هنوز به طور قطع ثابت نشده است.

این حادثه در ساعت 9.45 بعد از ظهر روز 21 ژانویه رخ داده و پلیس هنوز در حال انجام تحقیقات برای یافتن باند سارقان است. همچنین چند همسایه اشلی کول نیز تایید کردند که پلیس سوالاتی را درباره این سرقت از آنها پرسیده است.

یکی از آن ها گفت: " اشلی کول یکی از مشهور ترین افراد ساکن در این منطقه است و خانه او بسیار امن و مدرن به نظر می‌رسید. همچنین این منطقه نیز از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و همین موضوع باعث شده که ما کمی ترس داشته باشیم."

دیدگاه‌ها