کد خبر : 1676209 | 14 فروردين 1399 ساعت 03:24 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

بنا: آرزویم این است که امثال رنگرز وزیر شوند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آرزویم این است روزی برسد امثال حسن رنگرز وزیر ورزش ایران شوند و البته آن روز دور نخواهد بود.

بنا: آرزویم این است که امثال رنگرز وزیر شوند

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا،  محمد بنا درباره کناره‌گیری حسن رنگرز از مدیریت فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بدلیل بدست گرفتن سمت جدید در وزارت ورزش، اظهار کرد: البته حسن آقا که رفت از دست من و اذیت‌هایم راحت شد، اما در مجموع دلتنگ او می‌شویم و جایش خالی خواهد بود.

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: از طرف دیگر از این بابت خوشحالم، چراکه دوست دارم کشتی‌گیرها تا جایی که می‌توانند موفق‌تر شوند، چون شایستگی آن را دارند. هر چند رنگرز از نظر فنی قابلیت‌های زیادی دارد اما بر عکس اینکه دوست دارم حمید سوریان در بحث فنی فعالیت کند، دوست داشتم رنگرز هم با توجه به سخنوری و توانایی‌هایی که دارد در امور مدیریتی فعالیت کند. طبیعتا بودن در وزارت ورزش، جای رشد بیشتری برای رنگرز دارد، هر چند جایش در کشتی خالی است اما دور از کشتی نیست و خیلی بهتر می‌تواند به کشتی کمک کند.

 

وی ادامه داد: می توانیم افراد دیگری را که داریم در این بخش جایگزین او کنیم و امیدوارم رنگرز در سمت جدید موفق باشد. در این چند وقت که با هم کار کردیم خیلی او را اذیت کردم، او واقعا آدم بزرگ و توانمندی است و می تواند در هر بخشی مفید باشد.

بنا در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم حضور افراد ورزشی توانمند در راس مدیریت ورزش ایران، گفت: آرزویم این است روزی برسد که امثال حسن رنگرزها، وزیر ورزش شوند و این روز دور نیست. ما قهرمانان بزرگ و شایسته‌ای داریم که می توانند وزیر ورزش شوند و ورزش ایران را بخوبی جلو ببرند، هر چند وزیر ورزش ما نیز توانایی دارد اما اگر ورزشی‌ها کم کم بالاتر بروند و خودشان به جایی برسند که ورزش را مدیریت کنند خیلی بهتر خواهد بود تا اینکه کسی از بیرون بیاید، هرچند آن‌هایی هم که از بیرون بیایند برای ما قابل احترام هستند.

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتقادی به انتخاب افرادی دیگر به عنوان مدیر فنی تیم ملی دارد یا خیر، گفت: این دیگر موضوعی است که تصمیمش با فدراسیون کشتی و دبیر و سوریان است. در این چند وقت که بودم رنگرز به عنوان مدیر تیم‌های ملی و رابط بین کادر فنی و فدراسیون کشتی کارآیی خیلی خوبی داشت و مثمرثمر بود، اگر به همین شکل و شمایل باشد خوب است و به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: هستند کسانی که البته نه در اندازه‌های رنگرز اما توانایی لازم برای حضور در این سمت را دارند. صحبت‌هایی هم در این‌باره انجام شده که فدراسیون در آینده اگر صلاح بداند آن را اعلام می‌کند.

 

بنا در پایان بار دیگر خواستار همکاری جدی مردم برای ماندن در خانه‌های خود در جهت کمک به ریشه‌کن شدن ویروس کرونا شد و گفت: باز هم از همه سفیدپوشانی که سرسختانه جلوی این بیماری ایستادند صمیمانه تشکر می‌کنم‌. مردم در خانه بمانند و کمک کنند تا این ویروس نامرد از این مملکت و ان‌شاءالله از کل جهان هر چه سریعتر ریشه کن شود تا زندگی همه مردم به روال عادی خود بازگردد.

دیدگاه‌ها