کد خبر : 1676215 | 14 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوین دی‌بروین

سرعت پیشرفت جیدون سانچو معجزه‌آسا بوده

کوین دی‌‌بروین، ستاره منچسترسیتی می‌گوید هم‌تیمی سابقش در سیتی، جیدون سانچو، از زمان انتقال به دورتموند پیشرفتی معجزه‌آسا داشته و به سرعت برق و باد به یک اعجوبه تبدیل شده است.

سرعت پیشرفت جیدون سانچو معجزه‌آسا بوده

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید هم‌تیمی سابقش در این تیم انگلیسی، جیدون سانچو، از زمان پیوستن به باشگاه آلمانی بوروسیا دورتموند پیشرفتی معجزه‌آسا داشته و به سرعت برق و باد به یک اعجوبه تبدیل شده است.

 

سانچوی 20ساله ابتدا از آکادمی باشگاه واتفورد به سیتی منتقل شد ولی بعد از آنکه نتوانست به عنوان بازیکن تیم اول این باشگاه به میدان برود در سال 2017 سیتی را ترک کرده و به بوروسیا دورتموند پیوست. سانچو حالا به یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال تبدیل شده و از باشگاه منچسترسیتی به عنوان یکی از باشگاه‌های خواهان او نام برده شده است.

 

1488496

 

کوین دی‌بروین، ستاره بزرگ منچسترسیتی می‌گوید روزهایی که در این تیم با جیدون سانچو تمرین می‌کرده را خوب به خاطر می‌آورد و از سرعت شگفت‌انگیز پیشرفت او در دورتموند شگفت‌زده شده است.

 

دی‌بروین که در یک گفتگوی لایو اینستاگرامی با دو ستاره بلژیکی دیگر، روملو لوکاکو و اکسل ویتسل گفتگو می‌کرد در این باره گفت:" سانچو خارق‌العاده است. واقعا معجزه‌آسا است. من چند بار با او تمرین کرده بودم و بعد از باشگاه ما جدا شد و به آلمان رفت. پیشرفت او باورکردنی نیست. بعضی وقتها اینطور اتفاق‌ها می‌افتد ولی هر چه شده برای او خیلی خوب بوده. حالا هر باشگاهی او را می‌خواهد باید سر کیسه را شل کند".

 

1488495

 

سانچو در سال 2017 اولین بازی خود برای دورتموند را انجام داد ولی در فصل بعدی بود که نام خود را در دنیای فوتبال مطرح کرد. او در آن فصل در 34 بازی بوندس‌لیگا برای تیمش به میدان رفت و 12 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل داد. ستاره جوان انگلیسی در فصل جاری هم به درخشش ادامه داد و تا پیش از توقف لیگها به دلیل بحران کرونا برای دورتموند 17 گل زده و 19 پاس گل داده بود.

 

دیدگاه‌ها