کد خبر : 1676248 | 14 فروردين 1399 ساعت 13:00 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

روحانی: شاید کرونا تا آخر سال با ما باشد

تا پایان این مسیر، راه کوتاهی در پیش نداریم. با مراعات و همکاری و یاری یکدیگر و عنایات خداوند از این مرحله عبور خواهیم کرد.

روحانی: شاید کرونا تا آخر سال با ما باشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا ، حسن روحانی روز پنجشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا  افزود: باید از ملت هوشیار کشور که در سیزده بدر و روز طبیعت کاملا به پروتکل ها توجه کردند و مراعات کردند  تشکر کنم چرا که  این مراعات و همکاری اساس و راهی است که پیش رو داریم تا به نقطه با ثبات دست پیدا کنیم.

 

وی ادامه داد: همه تلاش‌ها این است که فوتی‌ها در کشور کاهش یابد و کمتر شاهد خانواده‌های داغدار در این زمینه باشیم و سلامت مردم را در روزهای آینده شاهد بوده تا بتوانیم کار،  فعالیت و تلاش را با سلامت مردم توام کنیم.

 

رییس جمهوری گفت: بازهم تاکید می کنم مساله کرونا، ‌مساله ای نیست که بگوییم فلان روز به طور کامل دوره‌اش تمام می شود، کرونا ممکن است تا ماه¬های آینده و یا تا آخر سال با ما باشد. همیشه باید در چارچوب دستورالعمل های وزارت بهداشت صادر می کند عمل کنیم، باید پروتکل‌های بهداشتی را درهمه جا مراعات کنیم. مراکز فعالیت اقتصادی و کسب و کارها پس از بازگشایی هم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. ممکن است اجتماعات برای مدت دیگر هم محدود بشود و لازم باشد اجتماعات نداشته باشیم.

 

رییس جمهوری با بیان اینکه مبارزه با کرونا جهانی است و فقط مسأله ایران نیست، گفت: تا پایان این مسیر، راه کوتاهی در پیش نداریم. باید با مراعات و همکاری و یاری یکدیگر و عنایات خداوند از این مرحله عبور خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها