کد خبر : 1676249 | 14 فروردين 1399 ساعت 13:01 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعطیلی لیگ امارات تکذیب شد

اتحادیه فوتبال امارات شایعات از طریق رسانه های مختلف درباره تصمیم به لغو لیگ امارات در این فصل را تکذیب کرد.

تعطیلی لیگ امارات تکذیب شد

به گزارش ورزش سه و به نقل از روزنامه الاتحاد، اتحادیه فوتبال امارات با صدور بیانیه‌ای، تصمیم مبنی بر لغو لیگ امارات تکذیب کرد و ادامه مشاوره با مراجع ذیربط را برای تمدید تعویق مسابقات تأیید می کند تا تصمیم نهایی به طور رسمی گرفته شود.

 

عبدالله ناصر الجنوبی به عنوان رئیس اتحادیه، به ریاست تیم کاری تشکیل شده توسط فدراسیون فوتبال برای بحث در مورد تحولات مربوط به مسابقات و شرایط فعلی و ارسال آنها به هیئت مدیره فدراسیون، تعیین شده است. وی کارگروه امور مشترک بین انجمن و اتحادیه را هماهنگ می کند.

 

پیش از این عدنان حمد آل حمادی ، روزنامه نگار و مجری ورزشی مدعی شده بود که اتحادیه فوتبال امارات تصمیم به لغو مسابقات قهرمانی در این فصل گرفته است. عدنان در مصاحبه خود با MBC مصر گفت: کرونا باعث فلج اقتصادی و ورزشی شد و لیگ امارات نیز لغو شد.

 

وی اضافه کرد: آخرین دیدار من و رئیس فدراسیون امارات دیروز بود و تلاش در حال حاضر این است که رقابت های جام حذفی رئیس جمهور را در ابتدای فصل آینده برگزار کنیم. لیگ کاملا متوقف شده است و همه منتظر تصمیم نهایی هستند. نظر سازمان ملی بحران و وزارت بهداشت همین بوده، این یک تصمیم جمعی است که توسط مسئولان عالی‌رتبه امارات صادر شده است. حتی جلسات مجلس امارات به حالت تعلیق در آمده و حتی جلسات از راه دور برگزار می شود.

دیدگاه‌ها