کد خبر : 1676253 | 14 فروردين 1399 ساعت 13:45 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: تماشای فوتبال را خیلی دوست ندارم

ویرژیل فن‌دایک ستاره خط دفاعی لیورپول می‌گوید در دوران قرنطینه تنها یک بازی فوتبال تماشا کرده و آن هم مربوط به دوران حضورش در فوتبال هلند بوده است.

فن‌دایک: تماشای فوتبال را خیلی دوست ندارم

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک ستاره لیورپول و رهبر خط دفاعی این تیم می‌گوید از زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مسابقات فوتبال، در قرنطینه خانگی به سر می‌برد از تماشای مسابقات فوتبال خودداری کرده و تنها یک بازی قدیمی را تماشا کرده که مربوط به دورانی بوده که در فوتبال هلند حضور داشته.

 

1488545

 

فن‌دایک هلندی فوتبال حرفه‌ای را از باشگاه هلندی گورینگن آغاز کرده و در سال 2013 به سلتیک اسکاتلند پیوست. او در سال 2015 راهی لیگ برتر انگلیس شد و پیراهن ساوتهمپتون را به تن کرد. فن‌دایک در ژانویه 2018 به لیورپول ملحق شده و در این تیم نام خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعین دنیا مطرح کرد.

 

فن‌دایک در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:" راستش را بخواهید من خیلی فوتبال تماشا نمی‌کنم. به خصوص بازی‌های این فصل را اصلا ندیده‌ام و در این مدت که قرنطینه هستیم فقط یک بازی دیده‌ام که آن هم مربوط به دوران خیلی قدیم است که در هلند بازی می‌کردم. نمی‌دانم چرا ولی من اینطور هستم".

 

1485777

 

مدافع هلندی لیورپول در ادامه این باره گفت:" بازی‌ای که دیدم متعلق به اولین روزهای فوتبالی‌ام در هلند بود، زمانی که در پست دفاع راست بازی می‌کردم. باورم نمی‌شد که آنطور بازی کرده‌ام. این بازی را هم به این خاطر نگاه کردم که آن روزها هیجده نوزده ساله بودم و بازی خودم را ندیده بودم. یک بار که تلویزیون را می‌گشتم دیدم یک کانال آن بازی را پخش می‌کند و نگاهش کردم. دلم برای فوتبال نگاه کردن و البته فوتبال بازی کردن تنگ شده. من امسال هیچکدام از بازی‌های لیورپول را نگاه نکردم. بعضی لحظات حساس بازی‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌ام. نگاه کردن خلاصه بازی‌ها لذت‌بخش است ولی تماشای کل بازی‌ها نه زیاد".

 

دیدگاه‌ها