کد خبر : 1676266 | 14 فروردين 1399 ساعت 14:21 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کاناوارو: سرمربی رئال خواهم شد!

فابیو کاناوارو برنده توپ طلای سال 2006 امیدوار است روزی بتواند سرمربی رئال مادرید شود.

ادعای کاناوارو: سرمربی رئال خواهم شد!

به گزارش"ورزش سه"، فابیو کاناوارو اسطوره فوتبال ایتالیا که سابقه سه فصل بازی برای رئال را هم دارد، سال 2006 فاتح توپ طلای اروپا شد. او مدتی است که وارد دنیای مربیگری شده و در حال حاضر هدایت گوانگژو چین را برعهده دارد و این تیم را اخیرا به عنوان قهرمانی سوپرلیگ چین رساند.

کاناوارو امیدوار است بتواند به اروپا برگردد و در آنجا کار مربیگری را ادامه دهد. ستاره ایتالیایی شب گذشته در لایو اینستاگرامی با ایکر کاسیاس، ادعای جالبی را مطرح کرد.

 

 

1488553

 

 

او به اسطوره باشگاه رئال مادرید که اخیرا برای پست ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا اقدام کرده، گفت:« تو رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهی شد و من هم سرمربی رئال. اینجا در چین روزهای خوبی را به عنوان مربی پشت سر می گذارم و بر تجربیاتم اضافه شده است. اینجا به خاطر دوران فوتبالم از من توقعات زیادی دارند و باید بگویم که حالا اعتماد به نفس بیشتری هم دارم. آماده ام که به اروپا برگردم. البته باید ببینیم چه خواهد شد؛ چرا که در چین از کار با من راضی هستند و تمایلی برای جدایی ام ندارند.»

 

 

1488554

 

 

کاسیاس هم در پاسخ گفت:« ایده های جدیدی دارم ولی به صرف نام و اعتبار، نمی توان رئیس فدراسیون فوتبال شد. کار دشواری در پیش دارم و باید به دنبال جمع کردن آرا باشم.»

 

کاناواور در پایان صحبت هایش به کاسیاس گفت که تو بهترین دروازه بانی هستی که در عمرم دیده ام و ایکر هم پاسخ داد: اینقدر دروغگو نباش؛ چون قبلا گفته بودی بوفون بهترین دروازه بان تاریخ است(با خنده).

 

دیدگاه‌ها