کد خبر : 1676267 | 14 فروردين 1399 ساعت 14:55 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ستاره PSG؛ من هازارد را مصدوم نکردم!

ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال آذر ماه سال گذشته و در دیدار برابر پی اس جی بود که به شدت مصدوم شد و برای سه ماه به دور از میادین ماند.

ادعای ستاره PSG؛ من هازارد را مصدوم نکردم!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت رئال و پی اس جی در دور گروهی لیگ قهرمانان بود که ادن هازارد در برخورد با توماس مونیه هموطنش، دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا شد. او زمین را ترک کرد و یک روز بعد تیم پزشکی رئال اعلام کرد که دوری هازارد، ده روزه خواهد بود اما خیلی زود مشخص شد که مصدومیت جدی تر است و هازارد نزدیک به سه ماه نتوانست رئال را همراهی کند.

 

 

1488556

 

 

پس از بازگشت، بدشانسی بار دیگر به سراغ هازارد آمد و او در بازی با لوانته بار دیگر از همان ناحیه مصدوم شد و این بار تن به جراحی داد. از بخت خوب، رقابت های فوتبال به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده اند و هازارد در صورت از سرگیری لالیگا، می تواند رئال را در 11 هفته پایانی همراهی کند.

 

توماس مونیه که در همان زمان از هازارد عذرخواهی کرده بود، در مصاحبه جدید خود ادعای جالبی را مطرح کرد. او به "RTBF Sport" گفت:« من مقصر اصلی مصدومیت هازارد نبودم. در واقع او خودش باعث مصدومیتش شد. من به سمت هازارد نرفتم بلکه او خودش را با من درگیر کرد و مصدوم شد. این دو قضیه تفاوت هایی جزئی با هم دارند.»

 

مونیه که در پایان فصل، قراردادش به اتمام می رسد، در مورد آینده اش گفت:« اخبار زیادی در مورد خودم خوانده ام و من را به باشگاه هایی مثل اینتر، تاتنهام و دورتموند وصل کرده اند. باشگاه هایی که هواداران زیادی دارند اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.»

 

تعطیلی فوتبال:« قدم به قدم باید پیش رفت و امیدوارم فصل از سرگرفته شود. معتقدم می توان از اواسط می و پشت درهای بسته بازی ها را ادامه داد. اگر فصل نیمه تمام بماند، تبعات سنگینی خواهد داشت.»

 

 

1488556

 

دیدگاه‌ها