کد خبر : 1676275 | 14 فروردين 1399 ساعت 15:01 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک رئال مادرید شاگرد آنچلوتی خواهد شد؟

ممکن است مقصد بعدی خامس زودریگز، هافبک کلمبیایی رئال مادرید لیگ برتر باشد.

هافبک رئال مادرید شاگرد آنچلوتی خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تردیدی وجود ندارد که دوران حضور خامس در رئال مادرید به پایان رسیده و این بازیکن در تابستان پیش رو از جمع کهکشانی ها جدا خواهد شد. فصل اگرچه برای خامس نسبتا خوب آغاز شد، اما در ادامه مصدومیت شرایط را برای او دشوار ساخت و حالا به نظر می رسد تصمیم زین الدین زیدان برای قرار دادن نام این بازیکن در فهرست فروش قطعی باشد.

 

1467095

 

یک سال از قرارداد خامس با رئال مادرید باقی مانده و نشریه میرر مدعی شد اورتون در حال حاضر جدی ترین مشترین این بازیکن به شمار می آید. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون یک سال و در فصل 15-2014 سرمربی خامس در رئال مادرید بود و بهترین فصل حضور این هافبک در برنابئو نیز در روزهای حضور کارلتو رقم خورد.

 

کارلو آنچلوتی فصل گذشته و هنگامیه هدایت ناپولی را بر عهده داشت نیز تلاش زیادی برای خرید خامس کرد، اما در نهایت این انتقال رخ نداد و هافبک کلمبیایی در برنابئو ماندنی شد. با توجه به اینکه رئال مادرید در صورت عدم مبادرت به فروش خامس یک سال بعد باید او را رایگان واگذار کند، احتمالا این تیم نیز علاقمند به رقم خوردن این انتقال خواهد بود و شانس زیادی وجود دارد فصل بعد خامس را در لیگ برتر مشاهده کنیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها