کد خبر : 1676289 | 14 فروردين 1399 ساعت 16:11 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولیویه ژیرو فقط به یک دلیل به اینتر نرفت

لوکا آنتونینی، مدیر برنامه اولیویه ژیرو در مورد عدم انتقال این بازیکن به اینتر صحبت کرد.

اولیویه ژیرو فقط به یک دلیل به اینتر نرفت

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات زمستانی به نظر می رسید اولیویه ژیرو فاصله ای تا پوشیدن لباس اینتر نداشته و در آستانه انتقال به سری آ قرار دارد. اما این معامله در نهایت منتفی شد و مدیر برنامه اولیویه ژیرو، عدم موفقیت در چلسی در یافتن جانشین را دلیل این اتفاق دانسته است.

 

لوکا آنتونینی گفت: "تنها دلیلی که انتقال اولیویه ژیرو به اینتر انجام نشد این بود که چلسی نمی تواند جایگزینی با خصوصیات مشابه این بازیکن در فصل نقل و انتقالات پیدا کند.

 

1472127

 

تیم بعدی؟ ما نمی دانیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، خصوصا با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ کس در مورد بازار نقل و انتقالات یا شروع مذاکرات صحبت نمی کند. در هر صورت من همچنان می گویم که آنتونیو کونته هنوز هم می تواند در انتخاب نهایی ژیرو تعیین کننده باشد. او در گذشته با ژیرو در چلسی همکاری کرده و آنها تعامل خوبی داشتند. ژیرو رفتاری حرفه ای نشان داد، زیرا علی رغم بازی نکردن طی شش ماه اول، او هرگز حرفی در مورد باشگاه یا سرمربی نزد.

 

همچنین هنگامی که ژیرو در نهایت به ترکیب فراخوانده شد ، سه گل به ثمر رساند. کونته می داند که با انتقال او می تواند یک بازیکن با تجربه بالا را برای بهبود اینتر در حال حاضر قدرتمند جذب کند."

دیدگاه‌ها