کد خبر : 1676292 | 14 فروردين 1399 ساعت 18:00 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست ستاره بارسلونا از مسئولان لالیگا

سرجی روبرتو ستاره بارسلونا معتقد است که در صورت از سرگیری لالیگا، باید مدتی را به عنوان پیش فصل در نظر بگیرند.

درخواست ستاره بارسلونا از مسئولان لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در اسپانیا نیز به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده و هر روز سناریویی جدید در مورد ادامه بازی ها مطرح می شود. با این حال همه چیز به تصمیم دولت این کشور بستگی دارد و باید دید قرنطینه عمومی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و اینکه خطر کرونا چگونه به حداقل خواهد رسید.

 

 

1488571

 

 

سرجی روبرتو ستاره بارسا که در قرنطینه خانگی به سر می برد، در مورد احتمال شروع مجدد لالیگا گفت:« امیدوارم وقتی دستور به ادامه لیگ گرفته شود، به ما فرصت یک پیش فصل هم بدهند چرا که با این فرم بدنی غیرممکن است که بتوانیم تمام توانایی های مان را در زمین نشان دهیم. تمرینات خانه با تمرینات اصلی تفاوت های زیادی دارد و تقریبا از فرم خوب مان فاصله داریم.

این روزها تکرار بازی ها را از تلویزیون می بینم و هر روز دلم برای فوتبال تنگ تر از گذشته می شود. امیدوارم این دوری از فوتبال خیلی طولانی نباشد.»

 

سرجی ادامه داد:« البته قرنطینه باعث شده تا به دخترم کوچکم نزدیک تر باشم و تقریبا تمام روز را با او بازی می کنم. یک ساعت و نیم طبق برنامه ای که هر روز از باشگاه می رسد، تمرین می کنم و سپس اوقاتم را با دخترم سپری می کنم. تنها حسن قرنطینه، نزدیک تر شدن به خانواده است.»

 

 

1407354

دیدگاه‌ها