کد خبر : 1676304 | 14 فروردين 1399 ساعت 17:01 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش به جریمه از سوی باشگاه:

بوآتنگ: فرزندم از بایرن مونیخ بالاتر است

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده که جریمه جروم بوآتنگ را به بیمارستان های برلین برای کمک به بیماران کرونایی اختصاص خواهد داد.

بوآتنگ: فرزندم از بایرن مونیخ بالاتر است

به گزارش "ورزش سه"، البته بوآتنگ در توضیحات خود به باشگاهش گفته که برای ملاقات پسر مریضش مونیخ را ترک کرده است ولی صحبت های این مدافع برای مسئولان باشگاه متقاعد کننده نبوده است.


باشگاه بایرن که نقش خود را نقش الگو در جامعه می داند، به همین دلیل اعلام کرده که جروم بواتنگ را بخاطر ترک  بدون اطلاع شهر مونیخ جریمه خواهد کرد ولی در عین حال دست به اقدام جالب توجهی زده و جریمه مدافع خود را به بیمارستان های مونیخ اهدا خواهد کرد.


این ها در شرایطی است که تلویزیون فرانسه نیز خبری مبنی بر تصادف بوآتنگ منتشر کرده است و البته گفته که در این تصادف مشکلی برای این بازیکن ایجاد نشده است.


بوآتنگ که برای ملاقات فرزند مریض خود به برلین رفته، در این خصوص به بیلد گفته است:« من می دانم که ترک کردن مونیخ کار درستی نبوده است ولی وقتی پسر مریضم به من زنگ می زند، دوباره هم می روم و برایم فرقی نمی کند که چه زمانی باشد. من هر تنبیهی را قبول می کنم ولی این را بدانید که بالاتر از تمام این چیزها فرزندم قرار دارد. من پدری را می بینم که می خواهد فرزندش را ملاقات کند، حالا اگر تنبیهی برای آن وجود دارد، من احترام می گذارم ولی این موضوع واقعا ناراحت کننده است.»

دیدگاه‌ها