کد خبر : 1676331 | 14 فروردين 1399 ساعت 20:06 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین شرایط بدنی را دارم؛

نجاتی: آماده المپیک ۲۰۲۰ بودم

فرنگی‌کار تیم ملی ایران امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی در المپیک ۲۰۲۱ به موفقیت برسد.

نجاتی: آماده المپیک ۲۰۲۰ بودم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نجاتی که در شهریورماه سال گذشته توانست مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان در وزن ۶۰ کیلو گرم کشتی فرنگی را به دست آورد، یکی از ورزشکارانی است که موفق به کسب سهمیه المپیک شده و امیدوار است در دوران جوانی در المپیک افتخارآفرین شود.

 

نجاتی درباره شرایط تمرینی خود در این روزها به خبرنگار ما گفت: بیشتر در خانه هستم و سعی کردم تمریناتم را انجام دهم. البته دو و میدانی هم انجام می‌دهم. در مجموع، سعی دارم هر روز حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت تمرین داشته باشم تا از نظر جسمانی در شرایط خوبی بمانم.

 

او ادامه داد: فعلا همه باشگاه‌های بدنسازی و کشتی تعطیل است و ماندیم چه کاری انجام دهیم. این شرایط برای تمام ورزشکاران در همه رشته‌ها وجود دارد و مشکل یک نفر نیست. من هم سعی می‌کنم با تمرینات انفرادی، خودم را در مرز ۳۰-۲۰ درصد آمادگی نگه دارم.

 

ملی پوش کشتی فرنگی ایران درباره تعویق یک ساله زمان برگزاری المپیک توکیو عنوان کرد: خیلی دوست داشتم که امسال و هرچه زودتر المپیک برگزار شود چون بدنم خیلی سرحال بود. ای‌کاش المپیک در موعد مقرر برگزار می‌شد، اما هرچه هست، قسمت بوده و من تمرین می‌کنم آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم و با بهترین شرایط به المپیک ۲۰۲۱ برسم.

 

نجاتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از شرایط جسمانی و تمرینات سایر رقبای مطرح خود اطلاع دارد یا خیر، ابراز کرد: متاسفانه این ویروس در همه جای دنیا وجود دارد و تمام مردم جهان با آن درگیر هستند. تا جایی که اطلاع دارم و از فضای مجازی دنبال می‌کنم، تمام حریفانم در خانه تمرین می‌کنند و یا تمرین آن چنانی ندارند.

 

او یادآور شد: اگر المپیک در سال ۲۰۲۰ انجام می‌شد هم آماده بودم، اما با این شرایط هم مشکلی بابت تمرین کردن و یا افزایش وزن ندارم و با تمرین و بدنسازی شرایط جسمانی‌ام را حفظ می‌کنم.

 

فرنگی‌کار ۶۰ کیلوگرم و المپیکی ایران عنوان کرد: امیدوارم با توجه مردم به ماندن در خانه و رعایت مسائل بهداشتی، هرچه زودتر این ویروس شکست بخورد تا زندگی به شرایط عادی برگردد. مطمئنا اگر این بیماری هرچه زودتر برود، ما می‌توانیم به تورنمنت‌های مختلفی برویم و برای المپیک کسب تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها