کد خبر : 1676337 | 14 فروردين 1399 ساعت 20:56 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سیتی: دلتنگ فوتبال بازی کردن هستم

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچستر سیتی، از دلتنگی خود برای حضور در زمین مسابقه بعد از وقفه ایجاد شده می گوید.

ستاره سیتی: دلتنگ فوتبال بازی کردن هستم

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل شیوع ویروس کرونا، لیگ برتر انگلیس تا تاریخ ۳۰ آوریل به حالت تعلیق درآمده است. با این وجود گفته می‌شود که اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد هر طور که شده رقابت های این فصل را به پایان برساند.

 

ستاره بلژیکی تیم منچستر سیتی یعنی کوین دی بروین که در این فصل عملکرد فوق العاده ای در ترکیب سیتیزن ها داشته و آمار ۸ گل و ۱۶ پاس گل را به ثبت رسانده درباره وقفه ایجاد شده در مسابقات می گوید: " به طور معمول شما نیاز به آماده سازی سه تا چهار هفته ای دارید. اگر بلافاصله مجدداً شروع کنیم ، همه پس از چند بازی آسیب می بینند.

 

 

1481908

 

 

من می دانم که مسائل اقتصادی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما فکر می کنم که انتظار طولانی برای تصمیم گیری می تواند در مسائل مربوط به فصل آینده مشکل ایجاد کند. اگر این فصل به پایان برسد احساس ناراحتی خواهم داشت اما اگر از مشکلات احتمالی فصل آینده جلوگیری کند، باید این کار انجام شود."

 

دی بروین در ادامه گفت: " وقت آن است که دوباره فوتبال بازی کنیم. دلم برای آن تنگ شده و اوضاع بسیار دشوار است. اما در مقطع کنونی فوتبال از اهمیت زیادی برخوردار نیست. مردم عاشق فوتبال هستند اما سلامتی مهم ترین چیز است."

دیدگاه‌ها