کد خبر : 1676363 | 15 فروردين 1399 ساعت 09:20 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد لوکاکو از تعلیق دیرهنگام سری آ

روملو لوکاکو ستاره اینترمیلان از مسئولین فوتبال ایتالیا به دلیل تاخیر در تعلیق سری آ بعد از شروع بحران کرونا انتقاد کرد.

انتقاد لوکاکو از تعلیق دیرهنگام سری آ

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینترمیلان از مسئولین فوتبال ایتالیا به دلیل تاخیر در تعلیق سری آ بعد از شروع بحران کرونا در این کشور انتقاد کرد و گفت اینکه مسئولین ایتالیایی تا زمان مثبت شدن تست کرونا یک فوتبالیست منتظر ماندند تا بعد از آن سری آ را تعلیق کنند اشتباه بوده چرا که سلامت همیشه باید در اولویت اول قرار داشته باشد.

 

1488606

 

فصل 2019-2020 سری آ در ایتالیا بعد از شروع گسترش ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمد.  این اتفاق بعد از آن افتاد که دانیله روگانی مدافع باشگاه یوونتوس به عنوان اولین  فوتبالیست مبتلا شده به کرونا در این کشور اعلام شد. این خبر درست بعد از دیدار اینتر و یوونتوس در پشت درهای بسته، در تاریخ هشتم مارس اعلام شد.

 

لوکاکو در گفتگویی با تیری آنری برای صفحه اینستاگرامی پوما در این باره گفت:" سلامت همیشه در اولویت اول است. وقتی کسانی در دنیا هستند که زندگی‌شان را به خطر می‌اندازند ما چرا باید بازی کنیم؟ چرا باید برای تعلیق فوتبال صبر شود تا حتما یک فوتبالیست کرونا بگیرد؟ این طبیعی نیست".

 

مهاجم بلژیکی اینتر در ادامه گفت:" بله من اعتراف می‌کنم که دلم برای فوتبال تنگ شده ولی در حال حاضر سلامت مردم از همه چیز مهمتر است و همه چیز در اولویت بعدی قرار دارد. چیزی که خیلی دلم برایش تنگ شده بازی کردن در استادیوم‌های پر از تماشاچی و لذت بردن از حمایت هواداران است. از فرصت این روزها برای بررسی عملکردم استفاده می‌کنم و همه کارهایی که در شش ماه گذشته کرده‌ام را تحلیل می‌کنم. در فوتبال همیشه می‌توان پیشرفت کرد".

 

دیدگاه‌ها