کد خبر : 1676377 | 15 فروردين 1399 ساعت 10:52 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی گودیسون‌پارک را پرستاره می‌خواهد

بیل و خامس در اورتون- مشیری دست به جیب می‌شود؟

به گزارش مارکا کارلو آنچلوتی برای پروژه جدیدش در باشگاه اورتون، دو ستاره رئال مادرید گرت بیل و خامس رودریگز را نامزد کرده است.

بیل و خامس در اورتون- مشیری دست به جیب می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون برنامه جاه‌طلبانه‌ای داشته و قصد دارد در فصل‌های آتی خود را به عنوان یکی از بزرگان فوتبال انگلیس مطرح کرده و بتواند از شانس‌های اصلی این لیگ به حساب بیاید. استخدام کارلو آنچلوتی یکی از اولین قدمهای اورتون در این راستا بوده و حالا آنچلوتی هدایت پروژه باشگاه را به عهده گرفته است.

 

کارلو آنچلوتی که سابقه کار در رئال مادرید را دارد برای فصل آینده تیم جدیدش، اورتون، دو ستاره ناراضی رئال را نامزد کرده و قصد دارد خامس رودریگز و گرت بیل را راهی این تیم کند به این امید که سال آینده اورتون مثل حریف سنتی همشهری‌اش لیورپول تیمی باشد که همه از مقابله با آن هراس داشته باشند.

 

1488626

 

مدیران اورتون هنوز منتظر شرایط پس از بحران کرونا هستند ولی به صراحت اعلام کرده‌اند که به دنبال ساختن تیمی بسیار پرقدرت هستند. در  فهرست تایید شده مدیریت باشگاه و آنچلوتی نام چند بازیکن صاحب‌نام دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به خامس و بیل اشاره کرد.

 

آنچلوتی در دوران حضور در بایرن شناخت کاملی از گرت بیل و خامس بدست آورده و زمانی که هدایت بایرن را بدست گرفته بود هم خواهان حضور این دو در تیمش شده بود.  البته آنچلوتی می‌داند که راضی کردن گرت بیل به جدا شدن از رئال کار ساده‌ای نخواهد بود. با اینکه رئال تمایل دارد بیل را به فروش برساند ولی ستاره ولزی از زندگی خود در پایتخت اسپانیا راضی است و کم به میدان فرستاده شدن در رئال هم نتوانسته او را از تصمیم به ماندگار شدن در این تیم منصرف کند. با اینحال مارکا می‌گوید آنچلوتی معتقد است که توان راضی کردن گرت بیل را دارد.

 

دستمزد بالای گرت بیل دیگر مشکلی است که اورتون با آن مواجه است. فرهاد مشیری رئیس اورتون به گزارش مارکا قصد دارد برای راضی کرد این دو ستاره رئال و به خصوص گرت بیل به او قراردادی طولانی‌مدت پیشنهاد بدهد تا او راضی شود در مقابل این قرارداد بلندمدت به دریافت دستمزد کمتر رضایت دهد. در حال حاضر از قرارداد بیل با رئال دو سال و از قرارداد خامس با این تیم یک فصل باقی مانده است.

 

دیدگاه‌ها