کد خبر : 1676421 | 15 فروردين 1399 ساعت 15:01 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد عجیب؛ ادامه لیگ برتر انگلیس در چین!

امروز نماینده های 20 باشگاه لیگ برتری و نیز تیم های دسته های پایین تر در یک کنفرانس ویدیویی به بحث و بررسی در مورد چگونگی ادامه بازی ها خواهند پرداخت.

پیشنهاد عجیب؛ ادامه لیگ برتر انگلیس در چین!

به گزارش "ورزش سه"، این کنفرانس که تحت نظارت اتحادیه فوتبال انگلیس و دولت این کشور خواهد بود، مشخص می کند که تعویق رقابت ها تا 30 آوریل(11 اردیبهشت) چاره ساز خواهد بود یا خیر.

 

 

1488689

 

 

طبق ادعای بی بی سی، بعید به نظر می رسد که فوتبال در انگلیس از آن تاریخ ادامه پیدا کند و احتمالا مثل بوندسلیگا به ماه می یا ژوئن موکول خواهد شد. این احتمال هم وجود دارد که مثل لالیگا، سری آ و لیگ فرانسه تا زمانی که دولت دستور بدهد، به صورت نامحدود به تعویق بیفتد.

هنوز 9 هفته تا پایان رقابت ها باقیمانده و شاید از حالا بتوان لیورپول را قهرمان دانست ولی سرنوشت تیم های سقوط کننده و یا سهمیه های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نامشخص است.

 

 

1488687

 

 

برنامه های مختلفی برای ادامه بازی ها پیشنهاد شده است. از بازی پشت درهای بسته گرفته تا ادامه رقابت ها در کشور چین!

نشریه اتلتیک ادعا کرده است که یکی از برنامه های روی میز اتحادیه، ادامه لیگ در کشور چین است. کشوری که موفق شده به میزان قابل توجهی بر ویروس کرونا پیروز شود. در این بین مشکلاتی چون بسته بودن مرزهای هوایی یا دو هفته قرنطینه شدن به هنگام ورود به چین مطرح هستند.

پیشنهاد دیگر که ایندیپندنت مطرح کرده، برگزاری بازی ها به سبک جام جهانی است. تیم ها به همراه کادر فنی، پزشکی و اعضای خانواده در لندن یا شهری دیگر در مرکز انگلیس و در کمپ های خاصی مستقر شوند و تنها برای تمرین و بازی محل اقامت خود را ترک کنند.

 

 

1488208

 

 

بازی ها به صورت مجتمع و در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار خواهد شد و پخش تلویزیونی فوق العاده ای هم خواهد داشت که می تواند ضرر و زیان اقتصادی تیم ها را به میزان قابل توجهی پوشش دهد.

 

چیزی که مشخص است اینکه، لیگ برتر بعید است از 30 آوریل ادامه پیدا کند و باید منتظر تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز ماند.

دیدگاه‌ها