کد خبر : 1676427 | 15 فروردين 1399 ساعت 15:26 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

با خودم مشکل دارم و برنمیگردم

موسوی:عضو هیئت مدیره یعنی کشک!

عضو سابق هیأت مدیره استقلال به اظهارات اخیر مدیرعامل جدید این باشگاه واکنش نشان داد.

موسوی:عضو هیئت مدیره یعنی کشک!

به گزارش "ورزش سه"، سید عبدالرضا موسوی درباره اینکه بخاطر فرهاد مجیدی دوباره به استقلال بیاید و به تیم کمک کند، اظهار کرد: من فرهاد مجیدی را بخاطر استقلال دوست دارم و بخاطر تیم کمک کردم. رابطه خوبی هم با فرهاد داریم.

 

او درباره اینکه چرا همواره اوضاع مدیریت استقلال نابسامان و حاشیه‌دار است، عنوان کرد: چون اراده‌ای نیست. وقتی ما بودیم، همیشه بحث من نمی‌خواهم تو باشی در داخل مدیریت مطرح بود و من هم محترمانه در یک پست اینستاگرامی گفتم خداحافظ و نیستم.

 

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: دیروز یکی از دوستان برایم خبری فرستاد که در آن نوشته بود آقای خلیل‌زاده هنوز استعفای کتبی نداده، آقای منزوی استعفای کتبی داده ولی به او گفته‌اند بمان و تنها کسی که بصورت رسمی از هیأت مدیره جدا شده، آقای موسوی است! این همان حرفی است که می‌گویم.

 

موسوی یادآور شد: آقای مدیرعامل هم آن شب در تلویزیون آمده و می‌گوید آقای موسوی اصلا عضو هیأت مدیره باشگاه نبوده. به ایشان گفتم مرد حسابی وزیر تو را فرستاده تا اگر من، تو را تایید کنم، تو را مدیرعامل بگذاریم. ما قبلا با آقای فتح‌الله‌زاده توافق کرده بودیم که در پست مدیرعاملی باشند، حالا شما آمدی و این حرف‌ها را در تلویزیون می‌زنی؟ حرف‌های نگفتنی علیه ایشان هست. فعلا صحبتی نمی‌کنم چون باید ایشان کارش را انجام دهد و به تیم خدمت کند، اما بعدا حرف‌های خیلی زیادی هست که بگوییم.

 

او تاکید کرد: خدا شاهد است قلبا دوست دارم استقلال به موفقیت برسد و دل هواداران استقلال و همه مردم شاد باشد. می‌خواهم تمام ایرانی‌ها ازجمله تماشاگران استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد، شهرخودرو و ... و تک تک مردم شاد و موفق باشند و به امید خدا استقلال جام بیاورد.

 

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه اگر درست کار کنیم، فرصت‌های خوبی برای موفقیت تیم وجود دارد، عنوان کرد: من الان در ورزش نیستم و باید کار فوق‌العاده سنگینی را انجام دهیم چون تمام بنگاه‌های اقتصادی که ما مدیریت می‌کنیم، همه زمین‌گیر شده‌اند. برگرداندن آنها توان خیلی زیادی می‌خواهد و خیلی وقت‌گیر است.

 

موسوی اضافه کرد: برای هواداران، تیم و باشگاه استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم کشورمان هم در تمام عرصه‌ها موفق باشد و درد و رنج‌ها کمتر شود. ان‌شاالله بتوانیم به زودی از این شرایط خارج شویم. باید دست به دست هم دهیم و از نیروهای داخلی برای ساختن کشور استفاده کنیم.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با چه کسی مشکل دارد که به استقلال برنمی‌گردد، در پاسخی کوتاه گفت: با خودم!

 

موسوی درباره اینکه چرا بین شما، فتح‌الله‌زاده و ... لج و لجبازی شده است، ابراز کرد: نه؛ لج و لج‌بازی نشده است. برای مثال، دو نفر توافق کردید که با هم بیرون از خانه غذا بخورید، اما یکی از شما می‌گوید می‌خواهم با مادرم غذا بخورم ولی یکی دیگر اصرار به ماندن دارد؛ به همین خاطر جدا می‌شویم!

 

او درخصوص اینکه می‌تواند به‌عنوان اسپانسر به استقلال کمک کند، اظهار کرد: واقعا هزینه‌ی اسپانسر و تبلیغات در سیستم مدیریت خود نداریم. آن سال هم که به استقلال کمک کردم، فکر می‌کنم سال ۹۰ یا ۹۱ بود که یک و نیم میلیارد تومان برای تیم دادم و آقایان قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده شاهد هستند که بخاطر موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا چنین کاری ترتیب دادم. آن زمان دلار هزار تومان بود، یعنی یک و نیم میلیون دلار به استقلال کمک کردم و اگر در حال حاضر این مبلغ را حساب کنید، ۱۶ و نیم میلیارد تومان می‌شود.

 

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا هر زمانی که استقلال روی دور برد و موفقیت می‌اُفتد، حواشی مدیریتی برای آن به وجود می‌آید، ابراز کرد: پاسخ این سوال را باید از سیستم‌های نظارتی و خبرنگاران بپرسید. من نمی‌دانم چرا این مسائل پیش می‌آید!

 

موسوی در پاسخ به سوال هواداری که می‌گوید تیم حریف تا دندان مسلح است و برخلاف استقلال، به راحتی می‌تواند بازیکنان‌اش را حفظ کند، عنوان کرد: بازیکنان استقلال را عشق است که خوش تکنیک و با غیرت بازی می‌کنند. استقلال از نظر بازیکن دست‌اش پُر است و جایگزینان خوبی برای دیگری ازجمله وریا غفوری دارد. هر بازیکنی شاخصه خاص خود را دارد. وریا یک کاپیتان خوب و حرفه‌ای است و واقعا کیفیت بالایی دارد.

 

او درباره اینکه بودوروف کیفیت لازم را در بازی‌های استقلال نداشته و اصلا چرا به این تیم آمده است، ابراز کرد: من برای آمدن این بازیکن چه کاره بودم؟ در زمان پیوستن بودروف به استقلال، من یک عضو هیأت مدیره بودم؛ عضو هیأت مدیره باشگاه هم یعنی هیچ و کشک! عضو هیأت مدیره هیچ‌کاره است.

 

موسوی یادآور شد: یک مثال برای شما می‌زنم؛ وقتی شما می‌خواهید به‌عنوان یک پسر ازدواج کنید، باید با پدر و مادر خود مشورت کنید و آنها تصمیم گیرنده هستند؛ دختر عمه، دختر خاله یا پسر دایی شما که کاره‌ای نیستند در این باره صحبتی کنند چون تصمیم گیرنده دیگران هستند و اجرا جای دیگری است.

 

او در پایان گفت: امیدوار باشید شرایط استقلال بهتر شود.

 

دیدگاه‌ها