کد خبر : 1676429 | 15 فروردين 1399 ساعت 15:27 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه اسطوره یوونتوس از پائولو دیبالا

الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس تمجید ویژه‌ای از ستاره آرژانتینی این تیم یعنی پائولو دیبالا انجام داد.

تمجید ویژه اسطوره یوونتوس از پائولو دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی یوونتوس در تابستان تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت اما نهایتاً در این تیم ماندگار شد و اتفاقا توانست قابلیت های خود را به خوبی به نمایش بگذارد. دیبالا پیش از تعلیق مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا در ۳۴ بازی برای بیانکونری آمار ۱۳ گل و ۷ پاس گل را به جای گذاشته بود.

 

عملکرد فوق العاده دیبالا باعث شده اسطوره باشگاه یوونتوس یعنی الساندرو دل پیرو به تمجید از این ستاره آرژانتینی بپردازد. او در این باره گفت: " دیبالا چند بار بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته و این امر به دلیل چیزهایی بوده که او در خود نشان داده است. تا آنجا که او را میشناسم معتقد هستم که دیبالا به بلوغ زیادی رسیده است. واکنش او در تابستان کاملاً گواه این موضوع بود که شخصیتش رشد بسیار زیادی داشته است."

 

 

1459314

 

 

دل پیرو معتقد است در صورت ادامه مسابقات یوونتوس می تواند این فصل برای اولین بار بعد از سال ۱۹۹۶ به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. او در این باره گفت: " فکر می‌کنم که اگر مسابقات دوباره از سر گرفته شود، یووه همه چیز برای قهرمان شدن خواهد داشت. برخی دیگر از تیم ها نیز پتانسیل قهرمانی دارند اما یووه می‌تواند این کار را انجام دهد."

دیدگاه‌ها