کد خبر : 1676528 | 16 فروردين 1399 ساعت 09:20 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو

نیمار برای بارسا به مراتب بهتر از لائوتارو است

ریوالدو اسطوره برزیلی می‌گوید نیمار بعد از یک دوره بازی در PSG حالا فوتبالیست متفاوتی شده و آماده است در بازگشت به بارسا در کنار مسی رهبری بارسا را به عهده گیرد.

نیمار برای بارسا به مراتب بهتر از لائوتارو است

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل با حمایت از بازگشت ستاره این روزهای فوتبال این کشور، نیمار، می‌گوید او بعد از یک دوره حضور در پاری سن ژرمن به فوتبالیست متفاوتی تبدیل شده و حالا آماده است تا با بازگشت به بارسلونا فشارها را تاب آورده و در کنار لیونل مسی، رهبری بلوگرانا را بدست گیرد.

 

1486355

 

در تابستان گذشته شایعات زیادی درباره بازگشت نیمار به بارسا وجود داشت ولی این اتفاق در نهایت نیفتاد. امسال هم این شایعات بار دیگر آغاز شده و گفته می‌شود نیمار در تابستان پیش رو سرانجام به خواسته خود می رسد و به تیم کاتالان بازخواهد گشت. اخیرا گفته شده که به احتمال زیاد شاهد معاوضه آنتوان گریزمان و نیمار بین دو باشگاه بارسا و PSG خواهیم بود.

 

ریوالدو که خود از ستاره‌های گذشته بارسلونا است و در پنج سال حضور در این تیم 256 بار پیراهن بلوگرانا را به  تن کرده است، می‌گوید نیمار حالا با گذشته فرق کرده و بازیکنی شده که می‌تواند در کنار مسی فشارهای ناشی از رهبری تیمی مثل بارسلونا بودن را تحمل کند. ریوالدو می‌گوید جذب نیمار باید نسبت به ستاره‌های دیگری مثل لائوتارو مارتینز برای بارسا در اولویت باشد.

 

ریوالدو در این باره گفت:" شایعات درباره تمایل بارسا به جذب نیمار و لائوتارو مارتینز این روزها بیشتر شده. با اینکه لائوتارو هم بازیکن خوبی است ولی به نظر من نیمار تنها کسی است که بدون شک می‌توان گفت که می‌تواند در کنار لیونل مسی به ترکیب اصلی بارسا راه یابد. در سالهای اخیر بازیکنان خوب زیادی را دیدیم که زیر بار انتظارات نتوانستند تاب بیاورند و در درخشیدن کنار لیونل مسی ناکام شدند".

 

1488389

 

اسطوره برزیلی در ادامه گفت:" ولی نیمار مثل لوئیس سوارز از معدود بازیکنانی است که وقتی در میدان است احساس نمی‌کند تحت فشار قرار دارد و همیشه با شخصیت و اقتدار بازی می‌کند. نیمار هرگز نمی‌ترسد و به همین خاطر گزینه مطمئنی برای بارسا است. لائوتارو مهاجم خوبی است ولی شاید تا دو سه سال دیگر به ستاره‌ای تبدیل شود که بتواند در بارسا بازی کند".

 

دیدگاه‌ها