کد خبر : 1676538 | 16 فروردين 1399 ساعت 10:25 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعویق نیمه‌نهایی و فینال لیگ ملتهای کونکاکاف

کونکاکاف، کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی اعلام کرد به دلیل ویروس کرونا مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ ملتهای کونکاکاف را به تعویق انداخته.

تعویق نیمه‌نهایی و فینال لیگ ملتهای کونکاکاف

به گزارش "ورزش سه"، کونکاکاف، کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی اعلام کرد دو مرحله پایانی رقابتهای لیگ ملتهای کونکاکاف 2020 شامل دو بازی مرحله نیمه‌هایی، بازی رده‌بندی و بازی فینال رقابتها را به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخته و تاریخ دیگری برگزار خواهد کرد.

 

1488820

 

بر اساس تقویم از پیش اعلام  شده، در مرحله نیمه‌نهایی رقابتها که قرار بود روز 15 خرداد در هیوستون برگزار شود آمریکا به مصاف هوندوراس و مکزیک به مصاف کاستاریکا می‌رفت و دو بازی رده‌بندی و فینال هم قرار بود روز 18 خرداد در دالاس آمریکا برگزار شود. اما بر اساس اعلام کونکاکاف، این بازی‌ها هم به سرنوشت دیگر مسابقاتی که در سراسر دنیا به تعویق افتاده‌اند دچار شده و در تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد برگزار می‌شوند.

 

در بیانیه منتشر شده از سوی  کونکاکاف در این باره چنین آمده:" کونکاکاف به فکر جوامعی است که به بحران کرونا دچار شده‌اند و با همه کسانی که آسیب دیده‌اند ابراز همدردی می‌کند. ما در ارزیابی رقابتهایی که قرار است در ماه‌های آینده در منطقه‌مان برگزار شود به شکلی عمل می‌کنیم که حفظ سلامت،  اولویت اول باشد".

 

1488821

 

کونکاکاف در ادامه بیانیه خود اعلام کرد:" با توجه به بحران فعلی و بعد از مشورت بافیفا درباره تقویم بین‌المللی فوتبال به این تصمیم رسیدیم که رقابتهای مرحله نهایی لیگ ملتهای کونکاکاف که قرار بود از 15 خرداد تا 18 خرداد در هیوستون و دالاس برگزار شود را به تعویق بیندازیم. تاریخ بعدی این مسابقات بعد از مشورت با فیفا و همچنین مقامات سلامت و بهداشت کشورها اعلام خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها