کد خبر : 1676553 | 16 فروردين 1399 ساعت 11:38 | 16.1K بازدید | 3 دیدگاه

استارت پرخبر سال 99 برای مالک تراکتور

محمدرضا زنوزی سال 99 را نیز با اظهارنظر جنجالی آغاز کرده و به نظر می‌رسد در ادامه سال روزهای جنجالی تری در پیش خواهند بود.

استارت پرخبر سال 99 برای مالک تراکتور

به گزارش "ورزش سه"،  مالک تراکتور و ماشین سازی، پس از این که سال 98 را با یک مصاحبه جنجالی به پایان رساند، در سال جدید هم صحبت های جدیدی را مطرح کرد. او که محبوبیت زیادی نزد هواداران تبریزی دارد، به موضوع اتمام لیگ و انتخاب تیم قهرمان پرداخت و این سوژه را تبدیل به فرصتی برای اظهار نظر درباره شرایط فوتبال ایران کرد. زنوزی حالا امیدوار است که لیگ نوزدهم به سود تیم اول شهر تبریز یعنی تراکتور خاتمه یابد تا او برای لیگ قهرمانان 2021 برنامه ریزی کند؛ هرچند که انتظار تی تی ها از تراکتورِ زنوزی فقط و فقط قهرمانی است.

 

زنوزی در نخستین روزهای اسفند 98 در مصاحبه ای با ورزش سه جنجال های بسیار زیادی را آفرید و چند هفته بعد نیز به برنامه فرمول یک رفت تا در گفتگو با علی ضیا، اتهامات قبلی را دوباره متوجه وزارتخانه ورزش و جوانان کند. اما در سال جدید صحبت های او بیشتر مورد توجه قرار گرفت و هواداران دیگر تیم ها به آن واکنش نشان دادند؛ جایی که زنوزی اعلام کرد اگر قرار است تیمی به عنوان قهرمان انتخاب شود، آن تیم باید سپاهان باشد و نه پرسپولیس.

 

او که حالا مسند هدایت تیمش را به یک مربی ایرانی سپرده، انگیزه و امید بسیار زیادی برای ادامه دارد. اگر بازی ها از سر گرفته شوند، تیمش همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد در غیر این صورت باید منتظر خریدهای بزرگ و تیمی کهکشانی تر از سوی او برای لیگ بیستم باشیم؛ البته که در کنار این موضوع، باید دید که آیا او دوباره جنجال های جدیدی را با صحبت هایش به وجود می‌آورد یا نه؟

 

 

 

دیدگاه‌ها