کد خبر : 1676558 | 16 فروردين 1399 ساعت 11:40 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

استادیوم دورتموند به مرکز درمان کرونا تبدیل شد

باشگاه بوروسیا دورتموند ورزشگاه خانگی‌اش، سیگنال ایدونا پارک را به مرکز درمانی ویروس کرونا تبدیل کرده است.

استادیوم دورتموند به مرکز درمان کرونا تبدیل شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلمانی بوروسیا دورتموند رسما اعلام کرد که استادیوم خانگی‌اش، سیگنال ایدونا پارک به عنوان مرکز درمانی ویروس کرونا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

1488847

 

استادیوم دورتموند از امروز شنبه با همکاری اتحادیه پزشکان ایالت وست‌فالیا به عنوان مرکزی برای درمان مبتلایان به ویروس کوید-19 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این استادیوم که بزرگترین استادیوم فوتبال آلمان است از این تاریخ به عنوان مرکزی برای رسیدگی به بیمارانی که مشکوک به ابتلا به کرونا هستند مورد استفاده قرارخواهد گرفت و بیمارانی که ابتلایشان قطعی شده و مشغول نبرد با بیماری هستند به این مرکز فرستاده نخواهند شد.

 

1488848

 

مرکز درمانی در بخش شمالی طبقه چهارم این استادیوم دایر شده که هر روز از ظهر تا ساعت 4 بعد از ظهر دایر خواهد بود.

 

هانس یواخیم واتسکه مدیر باشگاه بوروسیا دورتموند در این باره گفت:" استادیوم ما نماد شهر است و همه کسانی که ساکن شهر دورتموند و حوالی آن هستند استادیوم را می‌شناسند. سیگنال ایدونا پارک به لطف شرایط تکنولوژیک و مکانی خود و زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند مکان ایده‌آلی برای کمک به کسانی باشد که مشکوک به آلودگی به ویروس هستند یا علائمی شبیه به تب یا ناراحتی تنفسی را نشان می‌دهند. وظیفه و خواسته ما این است که به این افراد تا جایی که در توان‌مان است کمک کنیم و اتحادیه پزشکان ایالت وست‌فالیا هم شریک ما در این مبارزه خواهند بود".

 

1488849

 

دیدگاه‌ها