کد خبر : 1676573 | 16 فروردين 1399 ساعت 12:40 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روزنامه موندو دپورتیوو از انتقال بزرگ تابستانی

محرمانه نیمار: هر طور شده به بارسا می‌آیی

موندو دپورتیوو مدعی است بارسلونا سال گذشته به نیمار اطلاع داده که در صورت ناموفق بودن انتقال او، سال آینده یعنی امسال او را قطعا راهی نوکمپ خواهد کرد.

محرمانه نیمار: هر طور شده به بارسا می‌آیی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو امروز عکس روی جلد خود را به نیمار و ماجرای دنباله‌دار بازگشت او به بارسلونا اختصاص داده و مدعی است باشگاه بارسا تابستان سال گذشته که تلاش می‌کرد نیمار را از PSG جدا کرده و راهی نوکمپ کند، به او خبر داده بود که اگر تلاش‌هایش به نتیجه نرسد، تابستان سال آینده، یعنی سالی که هم‌اکنون در آن هستیم، او را مطمئنا بارسایی خواهد کرد.

 

1488873

 

موندو می‌گوید بارسا هم‌اکنون به قول خود به نیمار وفادار بوده و تلاش‌ها برای جذب او آغاز شده است. بر اساس گزارش این روزنامه کاتالان، بارسلونا حالا دیگر نیمار را برای خود یک دارایی استراتژیک می‌بیند و برای جذب او از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

 

موندو دپورتیوو حتی مدعی است که نیمار به نزدیکان خود در شهر بارسلونا گفته که برای او در این شهر آپارتمان اجاره کنند.

 

بر اساس این گزارش، سال گذشته رئال مادرید و فلورنتینو پرز هم برای جذب نیمار تلاش می‌کردند و تماس‌هایی با او و مدیران پاری سن ژرمن برقرار کرده بودند و بارسلونا برای اینکه مانع از وسوسه نیمار شود به او قول داده که در صورت ناکامی تلاش‌ها، سال آینده هر طور شده او را به نوکمپ منتقل خواهد کرد. وقتی تابستان آتی از راه برسد سه سال از جدایی نیمار از بارسلونا می‌گذرد و نوبت کاتالانها خواهد بود که به قول خود وفا کنند.

 

با وجود اینکه نیمار سال گذشته موافقت کرده بود که از دستمزد هنگفت خود در پاری سن ژرمن عدول کرده و از بارسا تقاضای دستمزد کمتری داشته باشد ولی مشکل اصلی او و باشگاه کاتالان راضی کردن ناصر الخلیفی رئیس قطری و بنیادی بود که در شهر دوحه عملا هدایت مالی PSG را به عهده داشت و درباره تصمیم‌های بزرگی مثل واگذاری نیمار حرف آخر را می‌زد.

 

1488872

 

در نهایت مذاکرات طولانی با طرف پاریسی باعث شد مدیریت بارسلونا دریابد که در آن تاریخ قادر به جذب نیمار نخواهد بود ولی بارسا مشکلی بزرگ داشت که باید خیالش از بابت رفع آن مطمئن می‌‌شد: بارسا باید هر طور شده مانع از انتقال ستاره برزیلی به رقیب اصلی‌اش رئال مادرید می‌شد.

 

راه‌حل بارسلونا برای حل این مشکل قولی بود که به نیمار داده شد و به آن اشاره کردیم. اینکه در هر صورت در تابستان 2020 او را به هر ترتیبی شده بارسایی خواهد کرد. به خاطر همین قول و قرار است که رئیس بارسلونا، یوسپ ماریا بارتومئو درمصاحبه‌ای که روز دوشنبه هفته گذشته با  موندو دپورتیوو داشت، با وجود نگرانی‌های شدید از بابت تاثیر کرونا بر وضعیت مالی باشگاه، اعلام کرد شرایط بحرانی فعلی، تلاش باشگاه برای به خدمت گرفتن نیمار را متوقف نکرده است. این پیامی بود برای نیمار که باشگاه کاتالان همچنان به قول خود وفادار است.

 

بارسلونا می‌داند که بعد از برطرف شدن بحران کرونا باید هرطور شده هوادارانش را به  تعداد زیاد به ورزشگاه برگرداند و آنها را ترغیب به خرید اقلام مصرفی باشگاه  کند و چه راه‌حلی بهتر از اینکه تیمی پرقدرت در مقابل آنها به نمایش بگذارد که ستاره جذابی مثل نیمار به آن اضافه شده است. به همین دلیل است که مدیریت بارسا، مساله جذب نیمار را یک تصمیم استراتژیک می‌داند.

 

دیدگاه‌ها