کد خبر : 1676575 | 16 فروردين 1399 ساعت 13:03 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه مهمی که با 4 کاپیتان برگزار شد

اقدام مدیران پرسپولیس علیه فضای مجازی

دیدار مدیران مستقر پرسپولیس و کاپیتان های تیم فوتبال این باشگاه یک گام رو به جلو برای اداره کنندگان فعلی سرخپوشان است.

اقدام مدیران پرسپولیس علیه فضای مجازی

به گزارش" ورزش سه" شب گذشته تصویری روی اینستاگرام باشگاه پرسپولیس منتشر شد که 4 بازیکن مهم این تیم سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده و احمدنوراللهی را در جلسه ای با سیدمهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه(سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس) نشان می داد. جلسه ای که خروجی آن استوری حمایتی بازیکنان پرسپولیس از هیات مدیره مستقر باشگاه بود. آنچه در این جلسه گذشته و صحبت هایی که مطرح شده یقینا اعتماد بازیکنان را جلب کرده که چنین واکنشی نشان داده اند.


با اینحال در دنیای بازیکنان ایرانی موضوع کاملا قابل پیش بینی وجود ندارد و اگر مدیران فعلی که به سختی موفق به جلب اعتماد بازیکنان شده اند در انجام امور محوله کوتاهی کنند یا باشگاه آنچنان درگیر مباحث مالی باشد که در نهایت نارضایتی بازیکنان را ایجاد کند این حمایت جای خود را به عداوت خواهد داد کمااینکه پیش از این نیز بازیکنان پرسپولیس نسبت به یکی دو مدیرعامل سابق باشگاه واکنش های مستقیم نشان داده اند.


درنهایت مثل همه باشگاه های ایران چالش اصلی باشگاه پرسپولیس عبور از پیچ تند مسایل مالی است و این مساله نیاز به همکاری همه جانبه بین هواداران و مدیران و بازیکنان و البته ایجاد فضای صداقت در باشگاه پرسپولیس دارد. ضمنا با توجه به مسایل اقتصادی فعلی ایران و جهان جلب منابع مالی و رفع و رجوع بدهی های سنگین خارجی کاری بسیار سختتر از گذشته محسوب می شود.

 

مدیران جدید باشگاه پرسپولیس حالا منتقدین سرسختی هم دارند که در فضای مجازی بسیار فعالند ،بنابراین هرگونه خطایی منجر به واکنشی تند نسبت به آن ها خواهد شد.

دیدگاه‌ها