کد خبر : 1676577 | 16 فروردين 1399 ساعت 13:02 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

سعادتمند و اولین روز کاری سال دشوار (عکس)

اولین روز کاری مدیرعامل جدید استقلال مصادف با سخت ترین شرایط اقتصادی ایران در یک دهه گذشته بود.

به گزارش "ورزش سه"، سال جدید کاری در شرایطی از امروز آغاز شد که بحران کروناویروس تمامی جهان را در نوردیده و دنیا در وضعیتی غیرقابل پیش بینی و بی سابقه قرار گرفته و تعطیلی تجارت اتفاقی است که امکان دارد بهای سنگینی در آینده به همراه داشته باشد.


در این شرایط دو باشگاه مطرح و بحران زده پایتخت سال جدید را با امید و آرزوهای بزرگی آغاز کردند به خصوص استقلال که باید مشکلات و مسائل خود را فوری حل کند گرچه اگر تهدیدات و تنبیهات فیفا نباشد وقفه فعلی کمکی به آنهاست تا با جذب منابع مالی وقت بیشتری برای عبور از بحران داشته باشند.


احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال که با علاقه بسیار و سماجت در نهایت قبای مرد اول اجرایی باشگاه را به تن کرد پیش روی خود چالش های فراوانی دارد، از ارتباط با کادر فنی تا جور کردن منابع مالی پرداخت بدهی ها، از بهبود بخشیدن به امکانات تمرینی استقلال تا پرداخت حقوق بازیکنان و از ساماندهی اداری باشگاه تا انتخاب هایی که او را در موقعیت بهتری نسبت به مدیران قبلی قرار بدهد.


او در اولین روز کاری خود مشکلاتی دارد که مدیران قبل از او موفق به عبور از آن و حل این مشکلات نشده بودند. حالا باید دید سعادتمند چگونه از پس این همه ماجرا و چالش برمی آید و پیام خوشی برای استقلالی ها در سال 99 رقم می زند. تیمی که فعلا در اولین روزهای سال جدید یک مدافع خارجی(البته کم اثر) خود را به دلیل خلف وعده مالی از دست داده و باید سریع السیر فکری به حال عبور از مشکلات بیاندیشد.

 

1488823

دیدگاه‌ها