کد خبر : 1676579 | 16 فروردين 1399 ساعت 13:23 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان در مسیر بازگشت به تمرینات

آخرین اخبار از مصدومان استقلال

سال جدید برای استقلالی ها در حالی آغاز می شود که معدود مصدومان تیم در مسیر بازگشت به تمرینات قرار دارند.

آخرین اخبار از مصدومان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال از جمله تیم هایی بود که تا قبل از شیوع کروناویروس و تعویق در بازی های رسمی با بحران آسیب دیدگی مهره های کلیدی دست و پنجه نرم کرد. حالا اما در آغاز سال جدید و در شرایطی که هنوز مشخص نیست برنامه تمرینی و بازی تیم ها به چه شکلی رقم می خورد مصدومان این تیم مشکلی برای همراهی با سایر بازیکنان ندارند.


شیخ دیاباته سرشناس ترین آسیب دیده استقلال بود که با کسب بهبودی کامل و تکمیل روند درمانی اجازه ترک ایران و سفر به فرانسه را دریافت کرد. مهاجم گلزن و اهل مالی این روزها در فرانسه تمرینات بدنی اختصاصی را در دستور کار دارد و با آغاز تمرینات می تواند بدون مشکل در کنار سایر آبی ها به کار با توپ بپردازد.


دیگر بازیکنی که استقلالی ها در انتظار شنیدن اخبار جدید از او هستند سیاوش یزدانی مدافع تازه خریداری شده آبی ها بود که از ناحیه همسترینگ مشکل داشت. بنا به اعلام کادر پزشکی مشکل همسترینگ سیاوش یزدانی هم با پیگیری روند درمانی کاملا بهبود پیدا کرده است.


داریوش شجاعیان هافبک تکنیکی استقلال هم بعد از ماه ها دوری از میادین دوران نقاهت عمل جراحی رباط صلیبی را پشت سر گذاشت و این روزها منتظر آغاز دور جدید تمرینات آماده سازی تیم است تا با مجوز کادر پزشکی کار با توپ در چمن را در دستور کار قرار دهد.

دیدگاه‌ها