کد خبر : 1676581 | 16 فروردين 1399 ساعت 13:25 | 140.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا کریستیانو پولدارترین فوتبالیست دنیا است؟

رونالدو در آستانه ثروت یک میلیارد دلاری!

با وجود موافقت کریستیانو رونالدو با کاهش 4 میلیون یورویی دستمزدش، فوربس می‌گوید او به زودی اولین فوتبالیستی خواهد شد که ثروتش به یک میلیارد دلار می‌رسد.

رونالدو در آستانه ثروت یک میلیارد دلاری!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو اخیرا برای کمک به باشگاهش یوونتوس در مواجهه با بحران مالی ناشی از ویروس کرونا موافقت کرد که دستمزد او با کاهشی 4 میلیون یورویی مواجه شود.  این تصمیم رونالدو در کنارسایر بازیکنان یوونتوس گرفته شد و باعث شد این باشگاه در شرایط دشوار فعلی با کمکی 115 میلیون یورویی مواجه شود.

 

اما نشریه فوربس می‌گوید رونالدو علاوه بر درآمد مستقیم فوتبالی خود در بیرون از مستطیل سبز هم درآمدهای هنگفتی دارد و به زودی کل دارایی‌های او به مرز 1 میلیارد دلار رسیده و او به این ترتیب به اولین فوتبالیست میلیارد دلاری تاریخ تبدیل خواهد شد.

 

1488887

 

بر اساس این گزارش رونالدو سال گذشته میلادی رویهم‌رفته 100 میلیون یورو درآمد داشته و این در حالی بوده که دریافتی او از باشگاه یوونتوس با احتساب پاداش‌ها نزدیک به 60 میلیون یورو بوده. یعنی رونالدو در این یک سال چیزی نزدیک به 40 میلیون یورو از منابعی به جز فوتبال درآمد داشته است.

 

در گزارش فوربس اشاره شده که رونالدو هر ساله چیزی نزدیک به 40 میلیون یورو از شرکت در پروژه‌های تبلیغاتی درآمد دارد. از جمله مهمترین پروژه‌های تبلیغاتی رونالدو می‌توان به حضور او در تبلیغات کمپانی نایک اشاره کرد. از این گذشته رونالدو یکی از سفرای تبلیغاتی بازی‌های کامپیوتری فیفا بوده و عکس او روی جلد بازی FIFA19 منتشر شده است.

 

1488885

 

رونالدو که به زودی به مرز دارایی یک میلیارد دلاری می‌رسد اولین فوتبالیست تاریخ و سومین ورزشکار فعالی است که به این مرز می‌رسد. دو ورزشکار دیگری که پیش از او به چنین ثروتی دست یافته بودند فلوید می‌ودر بوکسور و تایگر وودز گولف‌باز هستند.

 

رونالدو در حال حاضر پشت سر مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در بین فوتبالیست‌های فعال دنیا سومین دستمزد بالا را دریافت می‌کند ولی درآمدهای هنگفت او از پروژه‌های تبلیغاتی و فعالیت‌های تجاری بیرون از فوتبال او را به پولدارترین فوتبالیست دنیا تبدیل کرده است.

 

1488886

 

 

دیدگاه‌ها