کد خبر : 1676585 | 16 فروردين 1399 ساعت 13:47 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

محسن خلیلی؛ 11 سال قبل و دور از جنگ قدرت (عکس)

مهاجم سابق پرسپولیس 11 سال قبل و فارغ از فضای کنونی که به جنگ قدرت برای گرفتن پست تبدیل شده، با باز کردن دروازه رقیب سنتی به محبوبیت قابل توجهی بین هواداران دست یافته بود.

محسن خلیلی؛ 11 سال قبل و دور از جنگ قدرت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی یکی از مهاجمان محبوب تاریخ پرسپولیس محسوب می‌شود. بازیکنی که خاطرات شیرینی در دوران بازی‌اش با توجه به سریال گلزنی به استقلال با پیراهن تیم‌های مختلف و خصوصا پرسپولیس به جا گذاشته و از این حیث توانسته یکی از مهاجمان محبوب برای هواداران این تیم تبدیل شود.


خلیلی در پایان دوران بازیگری که با توجه به مصدومیت سختی که پشت سر گذاشت، خیلی زود در مسیر بازنشستگی قرار گرفت، کار را به عنوان مربی و در ادامه سرپرست در نفت تهران استارت زد. حضور در کنار علی دایی و تجربه قهرمانی جام حذفی به همراه این تیم، در نهایت او را در سمت جدیدی به فوتبال ایران معرفی کرد.


خلیلی در ادامه به عنوان سرپرست کار را در پرسپولیس استارت زد و خیلی زود نیز توانست به همان محبوبیت دوران بازیگری در این تیم دست یابد. رفتار حرفه‌ای و کار درستی او در این سمت جدید که باعث شد پرسپولیس از حواشی بزرگی در آن مقطع عبور کند، به نظر می‌رسید او را در مسیری قرار دهد که پیش از این محمود خوردبین به عنوان باسابقه‌ترین سرپرست سرخ‌ها به آن دست یافته بود.

 


برای هواداران پرسپولیس شاید در کنار گلزنی‌های پیاپی این مهاجم به استقلال که باعث شد لقب محسن رفت و برگشت را به خود اختصاص دهد، یکی از گل‌های خاطره انگیز برابر سپاهان باشد. گلی که می‌توان آن را در رده یکی از زیباترین گل‌های تاریخ این باشگاه نیز قرار داد که البته با توجه به گل دقیقه 96 سپهر حیدری در همان بازی، نادیده گرفته شده است. گلی با پاس سر استادانه کریم باقری و ضربه تمام کننده و والی محسن خلیلی.

 

محسن خلیلی که یکی از آخرین گل‌های تاریخ بازیگری‌اش را برابر پرسپولیس به ثمر رساند و در ادامه شادی گل خود را با اشک‌هایش جشن گرفت، در شرایطی بعد از سال‌ها بعد از این اتفاق به سمت سرپرستی به این باشگاه بازگشت که روزهای پرماجرایی را پشت سر گذاشت و همواره مورد نقد برخی پیشکسوتان قرار داشت. هواداران پرسپولیس اما ترجیح می‌دهند خلیلی را با همان شادی گل‌های منحصر بفرد و هیجان انگیز دوران بازیگری‌اش به خاطر بیاورند.

 

خلیلی اما در دوران سرپرستی این تیم درگیر جنگ قدرت و مشکلات مدیریتی شد تا دامنه خشم هواداران بابت جدایی برانکو ایوانکوویچ دامن او را هم بگیرد و در نهایت با توجه به تغییرات شکل گرفته، مدیریت جدید حکم به سرپرستی و بازگشت افشین پیروانی در این تیم بدهد. خلیلی که مدعی است در دوران مدیریت خود در تیم با کمترین چالش و حواشی مواجه بوده، طی چند وقت اخیر بار دیگر در کانون حواشی و پاسخگویی در این رابطه قرار گرفته و چالش‌هایی نیز پشت سر گذاشته است.

 

 

با این حال شاید خاطره نگاری از دوران بازی این مهاجم گلزن که 11 سال قبل و در دربی برابر استقلال بار دیگر شم گلزنی بالای خود را نشان داده و دروازه رقیب سنتی را باز کرده، جالب‌تر از جنگ قدرت این روزها باشد.

 

 

دیدگاه‌ها