کد خبر : 1676588 | 16 فروردين 1399 ساعت 13:52 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی رسمی حسن رنگرز و علیرضا خسروی در وزارت ورزش

علی نژاد: سعادتمند انتخاب شد چون استقلال برایمان مهم بود

معاون وزیر ورزش در مراسم معارفه 2 مدیر جدید وزارت ورزش گفت: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل یکی از مدیران قدیمی و موفق ورزش را در این باشگاه گماردیم.

علی نژاد: سعادتمند انتخاب شد چون استقلال برایمان مهم بود

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قبلی و جدید دفتر امور مشترک فدراسیون ها و آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در دفتر مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه برگزار شد.


در این مراسم مهدی علینژاد ضمن تشکر از زحمات احمد سعادتمند و سیدمحمد شروین اسبقیان گفت: امیدوارم این دو که از مدیران قدیمی ورزش کشور هستند در سمت های جدید خود موفق باشند.


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دفتر مشترک فدراسیون ها و دفتر استعدادیابی و آموزش دو اداره کل بسیار مهم هستند که امیدوارم مدیران جدید هم بتوانند در این سمت مثل مدیران قبلی موفق باشند. جابجایی همیشه هم برای سیستم و هم برای افراد خوب است تا انگیزه ها از بین نرود.


وی افزود: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل یکی از مدیران قدیمی و موفق ورزش را در این باشگاه گماردیم. همچنین فدراسیون جانبازان و معلولین محور ورزش های پارالمپیکی است و با جامعه هدف زیاد بسیارزیادی که در اختیار دارد بسیار مهم است.


علینژاد در پایان گفت:  انتصاب علیرضا خسروی و حسن رنگرز به صورت همزمان در این دو اداره کل پیام مهمی داشت. اولی نگاه به نیروهای متخصص درون وزارت ورزش و دومی استفاده از قهرمانان کارکشته ورزش کشور را از بیرون نشان داد. نگاه دولت به جوان هاست و وزارت ورزش نشان داد همه متخصصان چه درون سیستم چه از بیرون دیده می شوند.

دیدگاه‌ها