کد خبر : 1676688 | 16 فروردين 1399 ساعت 20:17 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

ضرر بزرگ بارسلونا برای فروش ستاره برزیلی

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا مهم ترین اولویت چلسی در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

ضرر بزرگ بارسلونا برای فروش ستاره برزیلی


به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث بروز مشکلات اقتصادی زیادی برای تیم های بزرگ اروپایی شده و بدین ترتیب تقریبا دیگر تردیدی وجود ندارد که بایرن مونیخ حاضر به پرداخت بند 105 میلیون پوندی دائمی ساختن قرارداد این هافبک برزیلی به بارسلونا نخواهد بود و دوره حضور او در بوندسلیگا رو به پایان است.

 

1424231

 

اما نشریه اسپورت مدعی شد بارسلونا نیز علاقه ای به حفظ این بازیکن برای فصل بعد نداشته و چلسی برای خرید فیلیپ کوتینیو وارد عمل شده است. این باشگاه انگلیسی همین حالا نیز مذاکاتی با کیا جورابچیان، مدیر برنامه این ستاره برزیلی آغاز کرده و در حال رایزنی برای انتقال او به لیگ برتر برای فصل بعد است.

 

اما جالب اینجاست بارسلونا احتمالا با رقمی در حدود 53 میلیون پوند نیز حاضر به فروش فیلیپ کوتینیو خواهد شد که این مبلغ به منزله ضرر 94 میلیون پوندی آنها نسبت به رقم پرداخت شده به لیورپول در زمستان سال 2018 برای خرید این بازیکن است.

 

فرانک لمپارد علاقه زیادی به جذب فیلیپ کوتینیو داشته و با توجه به پایان محرومیت آبی های لندن از حضور در بازار نقل و انتقالات، آنها به دنبال خریدهای بزرگ برای فصل بعد هستند. اما به نظر می رسد بارسلونا تحت هر شرایطی با فروش فیلیپ کوتینیو ضرر بزرگی کرده و از نظر مالی به شدت آسیب دیده است.

دیدگاه‌ها