کد خبر : 1676698 | 16 فروردين 1399 ساعت 21:20 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو مقصد بعدی هافبک بارسلونا خواهد بود؟

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا احتمالا در لالیگا ماندگار خواهد شد.

اتلتیکو مقصد بعدی هافبک بارسلونا خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد ایوان راکیتیچ، هافبک 32 ساله بارسلونا با این تیم باقی مانده و نیمکت نشینی های متوالی در فصل جاری و عدم تمایل مدیران بارسا به تمدید قرارداد با این بازیکن باعث شده تقریبا جدایی او در بازار نقل و انتقالات تابستانی پیش رو قطعی باشد. ایوان راکیتیچ در تابستان قبل نیز تا آستانه جدایی از بارسا و انتقال به یوونتوس پیش رفت، اما در نهایت این انتقال منتفی شده و او در نوکپ باقی ماند.

 

1488985

 

نشریه مارکا مدعی شد در حال حاضر اتلتیکومادرید از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید ایوان راکیتیچ برخوردار بوده و بارسلونا نیز با رقمی در حدود 17 میلیون پوند حاضر به فروش این هافبک باتجربه خواهد شد. البته به جز اتلتیکومادرید، چند تیم از سری آ از جمله یوونتوس، میلان و اینتر و همچنین منچستریونایتد نیز خواهان انتقال این بازیکن هستند، اما در حال حاضر اتلتیکومادرید در موقعیت بهتری برای خرید راکیتیچ قرار داشته و احتمالا مقصد این بازیکن باتجربه پایتخت اسپانیا خواهد بود. ترافیک بازیکنان در خط میانی باعث شده خود راکیتیچ نیز چندان از شرایط راضی نباشد و جدایی او تقریبا قطعی به نظر می رسد.

 

ایوان راکیتیچ که بازیکن محبوب لوییس انریکه محسوب می شد، 298 بازی برای بارسلونا انجام داده و چهار قهرمانی در لالیگا، چهار جام کوپا دل ری و یک لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 کسب کرده است.

دیدگاه‌ها