کد خبر : 1676704 | 16 فروردين 1399 ساعت 22:01 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی- یوونتوس؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!

یوونتوس مشتری شماره یک مائورو ایکاردی در بازار تابستانی خواهد بود.

ایکاردی- یوونتوس؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد پاری سن ژرمن تمایل چندانی به دائمی کردن قرارداد مائورو ایکاردی نداشته و این بازیکن در مسیر مهاجرت از پاریس قرار دارد. یوونتوس و فابیو پاراتیچی همیشه خواهان جذب این مهاجم جنجالی بوده اند و کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد سه راه حل برای حضور مائورو ایکاردی در تورین برای فصل بعد وجود خواهد داشت.

 

1486331

 

در قرارداد مائورو ایکاردی بندی وجود دارد که اگر پاری سن ژرمن خواهان فروش او به یک باشگاه دیگر ایتالیایی باشد، باید 15 میلیون یورو اضافه تر به اینتر پرداخت کند. پس یوونتوس کار آسانی برای مذاکره برای خرید نقدی این مهاجم 27 ساله ندارد و احتمالا پاری سن ژرمن در صورت عدم تمایل به حفظ ایکاردی نیز ترجیح می دهد او راهی تیم خارج از سری آ شود.

 

گزینه دوم برای یوونتوس معاوضه بازیکن با همتای فرانسوی است. بیانکونری به هیچ وجه قصد ندارد پائولو دیبالا را از دست بدهد، اما می توان از گزینه های دیگری مانند میرالیم پیانیچ بهره برد. اخبار زیادی در ماه های اخیر در مورد عدم تمایل یوونتوس به حفظ هافبک صرب به گوش می رسد و پاری سن ژرمن نیز به شدت خواهان جذب پیانیچ بوده است.

 

راه سوم نیز مذاکره مستقیم با خود اینتر است. در صورت عدم تمایل پاری سن ژرمن به دائمی کردن قرارداد ایکاردی، او به اینتر باز خواهد گشت و باشگاه یوونتوس می تواند برای خرید این بازیکن با نراتزوری وارد مذاکره شود. راه حلی که با توجه به رابطه طرفین احتمالا دشوارترین گزینه برای بیانکونری خواهد بود.

دیدگاه‌ها