کد خبر : 1676714 | 16 فروردين 1399 ساعت 22:58 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ولوز در تیررس بایرن مونیخ

بایرن مونیخ قصد دارد برای خرید آداما ترائوره، مهاجم جوان ولورهمپتون اقدام کند.

ستاره ولوز در تیررس بایرن مونیخ

 

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون تحت هدایت نونو اسپریتو در فصل جاری نمایشی فراتر از انتظار داشته و در میان مدعیان بزرگ لیگ برتری، با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول در میان نامزدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار گرفته است.

 

1489001

 

آداما ترائوره، مهاجم 24 ساله ولوز یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در فصل جاری بوده و نشریه تایمز مدعی شد بایرن مونیخ قصد دارد در بازار نقل و انتقالات برای خرید این مهاجم اقدام کند. به نظر می رسد اولویت اصلی باواریایی ها تقویت خط حمله در تابستان پیش رو بوده و در این میان گزینه های زیادی مطرح شده است.

 

پیش از این از نام هایی مانند لروی سانه، ستاره 23 ساله سیتی یا تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش نام برده شده بود، اما به نظر می رسد آداما ترائوره نیز در بین گزینه های این تیم قرار گرفته است. پیش از این منچسترسیتی نیز خود را علاقمند به خرید این بازیکن نشان داده بود، اما بحران اقتصادی اخیر ممکن است این باشگاه را منصرف سازد. البته طبق ادعای نشریه تایمز، بایرن مونیخ در صورت جدیت در خرید آدام ترائوره باید مبلغی نزدیک به 100 میلیون یورو پرداخت کند که در این شرایط اقتصادی رقمی هنگفت بوده و باید دید آیا مدیران این باشگاه حاضر به چنین ریسک بزرگی خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها